Bra idé att skaffa en Huawei P30 Pro?

Permalänk
Medlem

Bra idé att skaffa en Huawei P30 Pro?

Elgiganten säljer Pro varianten för 5999 nu på black friday. I och med hela den där kina/usa google grejen, skulle det vara dumt att köpa en såpass dyr telefon från Huawei?

Tycker ni att det är en bra deal?

Permalänk
Medlem

@wootz91:
Ska inte vara några problem med det, eftersom det inte gäller produkter som redan fanns på marknaden.

Sen kan jag tipsa om att Tele2 kommer att sänka priset med 4000:- i sin och ordinarie pris är 8990:- (för 128GB modellen).
Går att köpa utan abonnemang om man redan är Tele2 kund.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Elgiganten säljer Pro varianten för 5999 nu på black friday. I och med hela den där kina/usa google grejen, skulle det vara dumt att köpa en såpass dyr telefon från Huawei?

Tycker ni att det är en bra deal?

Absolut. Jag har en P20 Pro och är helnöjd med min.
Frugan har en P30 Pro och den är också grym. Känns som att P20 Pro är bättre i batteritid men sen samtidigt använder jag inte min lika mycket som kärringen.

Helt klart den bästa telefonen jag någonsin ägt.
Aldrig igen Samsung eller iPhone.

Skrivet av Belzader:

@wootz91:
Ska inte vara några problem med det, eftersom det inte gäller produkter som redan fanns på marknaden.

Sen kan jag tipsa om att Tele2 kommer att sänka priset med 4000:- i sin och ordinarie pris är 8990:- (för 128GB modellen).
Går att köpa utan abonnemang om man redan är Tele2 kund.

Köpte förra året på Black Friday via Tele2. Du kan välja att bli kund, casha telefonen och sen inte vara kund mer, inom loppet av två dagar. Så gjorde jag tills de ringde upp mig och frågade varför jag sa upp mitt abonnemang. Då förklarade jag att jag var kund när jag köpte telefonen, nu är jag inte längre.

Fick en rätt bra deal på abonnemang om jag stannade. Bra mycket surf i pott för att jag "skarvade lite" om vad jag hade då hehe.
30GB i mån för 259kr.

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

@wootz91:
Ska inte vara några problem med det, eftersom det inte gäller produkter som redan fanns på marknaden.

Sen kan jag tipsa om att Tele2 kommer att sänka priset med 4000:- i sin och ordinarie pris är 8990:- (för 128GB modellen).
Går att köpa utan abonnemang om man redan är Tele2 kund.

I second this! Tele2 sänker pris med 4000kr (Det är inte första gången iofs då jag köpte min för några månader till samma pris), men det är en riktigt bra smartphone och ingen oro behövs som sagt för Google-snurran

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***