Beställde fel storlek på musmattan vad göra?

Permalänk

Beställde fel storlek på musmattan vad göra?

Råkade beställa fel storlek på musmattan. Är lite förtvivlad över hur jag kunde göra ett så dumt misstag. Vad kan man göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Råkade beställa fel storlek på musmattan. Är lite förtvivlad över hur jag kunde göra ett så dumt misstag. Vad kan man göra?

Avbeställa?!

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Logga in på hemsidan -> Min sida -> Felanmälan/återköp -> vänta på att Inet hanterar ditt ärende

alternativt

kontaka kundtjänst via telefon/mail.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

förtvivlad lol
Är det skickat så returerar du det enligt deras system bara.
Annars avbeställ?

Permalänk
Skrivet av PointMan:

Avbeställa?!

Problemet var att jag öppnade kartongen och tog ut mattan men har inte använt den.

Permalänk
Medlem

Inet har gratis retur så det är bara att kontakta dem och returnera varan!

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Skrivet av Dinkefing:

Problemet var att jag öppnade kartongen och tog ut mattan men har inte använt den.

har du inte totaldemolerat förpackningen så borde de inte göra något avdrag på en retur av mattan
inet har ju som sagt dessutom gratis retur för de lagstadgade 14 dagarna öppet köp vid internethandel

så jag skulle bara prata med inet och använda öppna köpet det är ju precis sånna här tillfällen denna lag är för.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Skrivet av Treant:

Inet har gratis retur så det är bara att kontakta dem och returnera varan!

Skrivet av Rouge of Darkness:

har du inte totaldemolerat förpackningen så borde de inte göra något avdrag på en retur av mattan
inet har ju som sagt dessutom gratis retur för de lagstadgade 14 dagarna öppet köp vid internethandel

så jag skulle bara prata med inet och använda öppna köpet det är ju precis sånna här tillfällen denna lag är för.

Tack Inet är bäst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

har du inte totaldemolerat förpackningen så borde de inte göra något avdrag på en retur av mattan
inet har ju som sagt dessutom gratis retur för de lagstadgade 14 dagarna öppet köp vid internethandel

så jag skulle bara prata med inet och använda öppna köpet det är ju precis sånna här tillfällen denna lag är för.

Bare for å klargjøre. dersom original forpakning er laget slik at den vil bli ødelagt når en åpner forpakningen så sier Distanse lagen at selger ikke kan krever kompensasjon for dette. Selvfølgelig må en åpne forpakningen forsiktig slik at den kan selges uten større tap for selger, det er kun da selger kan kreve kompensasjon for original forpakning når den er blitt skadet mer enn nødvendig for å kunne ta opp og prøve produktet.