Logitech mk270 wireless combo kb + mus (knappt använd)

Permalänk

Logitech mk270 wireless combo kb + mus (knappt använd)

Tänkte rensa lite i huset nu när det är gratisannonser på SweC så morsan bad mig sälja hennes trådlösa tangentbordspaket med mus. Den ska ha testats en gång eller två för längesedan och sedan aldrig rörts, allt finns i kartong och ser ut att vara i fint skick.

Tänkte mig 150kr för det eller högstbjudande, finns att hämtas i Midsommarkransen. Skambud och annat trubbel ignoreras, jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrospective:

Tänkte rensa lite i huset nu när det är gratisannonser på SweC så morsan bad mig sälja hennes trådlösa tangentbordspaket med mus. Den ska ha testats en gång eller två för längesedan och sedan aldrig rörts, allt finns i kartong och ser ut att vara i fint skick.

Tänkte mig 150kr för det eller högstbjudande, finns att hämtas i Midsommarkransen. Skambud och annat trubbel ignoreras, jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Vad sägs om 100kr?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Deuna:

Vad sägs om 100kr?

Om ingen bjuder högre fram tills kl 14 så är den din för 100. Uppskattar affär ikväll/imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

110kr hämtar vid Midsommarkransens tub!

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Skrivet av Sugu:

110kr hämtar vid Midsommarkransens tub!

Bud noterat

Jag meddelar beslut kl 14

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Sugu:

110kr hämtar vid Midsommarkransens tub!

Tangentbordet är ditt för 110kr, PMa om du fortf är intresserad. Ber om ursäkt att det tog lite tid, fick nyheter ang annat.