Google Pixel 4 tittar fram i svenska butiken

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@Rågren: det angav som en rimlig anledning med första och andra generationens Pixel-telefoner, men vid det här laget borde deras kapacitet ökat. Men det kan så klart vara så enkelt som att andra större marknader helt enkelt prioriteras före Sverige, trots att vi ligger i teknikens framkant och är köpvilliga är vi till syvende och sist en ganska liten marknad.

Utan att veta så fortsätter jag att gissa att det är tekniken för ansiktsigenkänning som gör det svårt att producera så stora mängder av telefoner som skulle behövas för en bredare lansering.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på folk som säger att de lika gärna kan köpa en iphone nu. Varför gör ni inte de då? Är det inte bäst att bara köpa den mobil som ger er mest av de ni bryr er om? Det är nästan som Google är skyldig att bygga en mobil enligt vissa personers tolkning av vilken riktning Google bör ta med Android.

Jag vet ju iallafall vad jag gör om jag inte gillar maten på en restaurang. Då går jag vidare till nästa.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Hade köpt om hårdvaran inte var så ful