Star Trek nörd med fråga om Star Trek: Enterprise bluray

Permalänk
Medlem

Star Trek nörd med fråga om Star Trek: Enterprise bluray

Hej

Detta är serien med Jonathan Archer som kapten och jag söker säsong 3 och 4 på bluray med svenska sub titlar. Dessa verkar inte finnas hos butiker såsom cdon och discshop. Utan till exempel på discshop har man 3:an och 4:an som import utan svenska subs och på cdon säljer man endast 1 och 2.

Någon som har en aning varför det ser ut så här och kanske har en aning var jag kan införskaffa dom två säsongerna jag saknar?

Har även kollat runt lite på amazon och ebay utan framgång, hoppades att hitta kanske en annan utgåva med svensk sub. På amazon står det inte heller alltid vilka textningar som finns så jag har varit tvungen att skriva till säljaren om svensk text och fått som svar att: "Det kan vi dessvärre inte kolla upp." Vilket är rätt sjukt då det är dom som säljer produkten.

Permalänk
Medlem

Ser ut som om endast S1 och S2 släppts officiellt i Sverige.
Du får jaga Fox Sverige för svar om varför. Gissningsvis sålde 1 & 2 för dåligt för att de skulle lägga energi på fler säsonger.

Edit: Denna tyska samlingen ska, enligt specifikationerna, ha svensk text.
https://www.amazon.de/dp/B076HW14F1/

För säkerhets skull letade jag fram en bild på baksidan:
https://i.ebayimg.com/images/g/P9kAAOSwAWNczabS/s-l1600.jpg

Permalänk
Medlem

@keyser: Tack för att du tog dig tid och kollade lite. Ser ut som att jag för tillfället får köpa boxen om jag vill äga 3 och 4.

Tyckte inte personligen att den här serien var så dålig, hela serien var sevärd och säsong två och tre var till och med riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Jag köpte alla 4 säsongerna i januari 2015 som repack, dock på dvd. 3an och 4an borde väl också sålts i Sverige om de gjorde det på dvd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pery:

Jag köpte alla 4 säsongerna i januari 2015 som repack, dock på dvd. 3an och 4an borde väl också sålts i Sverige om de gjorde det på dvd.

Repack kom bara på DVD, iallafall här i landet.