AMD spelkupong, Ryzen 2400g, Corsair K65, Noctua NF-A14, chassin, m.m.

Permalänk
Medlem

AMD spelkupong, Ryzen 2400g, Corsair K65, Noctua NF-A14, chassin, m.m.

Säljer följande:

Spelkupong - Raise the Game 1 Game (AMD reward)
Följde med när jag köpte en ny processor från Inet. Välj mellan antingen Borderlands 3 + en ingame Echo Device, med AMD skin, eller spelet The Outer Worlds.

Säljaren tar över kontot jag skapade hos AMD för denna kupong. Det återstår endast att välja vilket spel man vill aktivera. Dessa "tokens" ligger under My Rewards på sidan. Själva kontot är bara att avaktivera sen när nyckeln är aktiverad hos respektive tjänst.
300 kr

Notera: När köparen tagit del av kontoinformationen gäller inga som helst återköp!

AMD Wraith Prism RGB
Från ovannämnda processor. Aldrig använd eller testad.
200 kr

AMD Ryzen 2400G
Fungerar utan problem. Köpt under våren från Netonnet, så garanti finns och bifogas. Även kylaren följer med.
1100 kr

Corsair K65 Lux RGB
Välvårdad och fungerar utan problem. Har rengjorts så gott jag kunnat. Säljs för att jag tröttnat på de röda brytarna och Corsairs iCUE mjukvara.
600 kr

Benq Zowie ZA13
Har strulat sporadiskt under W10 på min stationära (dubbelklickar ibland), men inte på min bärbara. Vet inte vad det kan vara och säljer den därför lågt.
100 kr

4x Noctua NF-A14
Samtliga fungerar utan problem och alla tillbehör inkluderas. Köpt begagnat för ett tag sen. Säljs då jag ändrat mig i mina byggplaner.
110 kr styck, eller 400 kr för alla fyra

2x Logitech MX518
Har två gamla MX:or som legat undanstoppade i alla år. De är slitna och gummihöljet känns åldrat, men fungerar gör dem - än så länge. De har rengjorts och ser nu lite mer respektabla ut.
40 kr styck, eller båda för 75 kr

Endast avhämtning på nedanstående

Canon Pixma MP440
Fungerar utan problem, endast kosmetiska repor på höljet. Glaset utan anmärkningar. Behöver dock nya färgpatroner, resterande tror jag är halvfulla. Säljs då jag köpt en ny.
200 kr

Fractal Design Core 1000 USB3 + Corsair TX650W (se bild)
Nätagget fungerar bra. Inga upplevda missljud.
300 kr

Aerocool DS Cube mATX (se bild)
200 kr

Vid budgivning, var snäll och håll denna i tråden, men får jag satta priser på grejerna så åker dem direkt. Först till kvarn gäller! Svarar så snart jag är vid datorn. Betalning med Swish.

Läs hela annonsen här

Rättat till lite text
Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr, hämtar AMD Wraith Prism

Visa signatur

headake

Permalänk
Medlem

Ryzen 2400g 700kr bjudet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av headake:

Bjuder 100kr, hämtar AMD Wraith Prism

Skrivet av maddush:

Ryzen 2400g 700kr bjudet

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)

Permalänk

Vart i sthlm kan man hämta om man är intresserad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av En Carl:

Blev en 2600 istället
Så tar tillbaka bud

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av silverfisk:

Vart i sthlm kan man hämta om man är intresserad?

Skickades från m.sweclockers.com

De finns att hämta upp i Södertälje.

Skrivet av maddush:

Blev en 2600 istället
Så tar tillbaka bud

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)

Permalänk
Medlem

Spelkupong - Raise the Game 1 Game (AMD reward)

Kupongen är såld genom en annan annons.

Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)

Permalänk
Medlem

Sålde du din wraith prism RGB? Kan ta den annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laffe:

Sålde du din wraith prism RGB? Kan ta den annars.

Du har PM.

Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)