Permalänk

19k burkjävel (titta hit)

Nu var den beställd! Frugan lär döda mig, men så får det bli.
Fick finslipa den lite här och där, kan inte ett piss om datorer men hoppas på att inte skiten kommer sprängas iaf.
Tack för all hjälp man har fått här, hade inte blivit av annars (blivit många sena kvällar, 04:51 skrivande stund)
Lär bli gaming och streaming med denna, ser den ok ut? Den går ut på sifris tips mestadels skulle jag säga

pc: https://gyazo.com/99b357791c494b7fcabae5b2c565584c

Permalänk
Medlem

19k hade kunnat bli 14k om du bara väntade på Black Friday 😜

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Dizzleh: tror jag max hade sparat 1000kr vid bf, sen hade jag fått väntat ärslet av mig med och det orkar vi inte!

Permalänk
Skrivet av diskotekarn:

@Dizzleh: tror jag max hade sparat 1000kr vid bf, sen hade jag fått väntat ärslet av mig med och det orkar vi inte!

Ja det tror jag med, BF är so "overrated" och det finns oftast bara ett väldigt fåtal "superdeals" som ett litet fåtal lyckas ha turen att hinna få tag på , de flesta andra komponenter har 75:- till max ett par hundringar under vad du kan hitta det för på vanliga helgkampanjer,med såklart undantag här o där.

sedan är det ofta också som du säger att på BF när alla köper samtidigt o postnord blir överumplade på samma sätt som london blir varje gång det kommer 2 cm snö, och din lilla ica nära, med 3 anställda, får häcken full med att lämna ut paket, så får du även ofta vänta ett par dagar till på dina saker.

och det vill man ju inte, när man vill ha dem senast igår.

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzleh:

19k hade kunnat bli 14k om du bara väntade på Black Friday 😜

Skickades från m.sweclockers.com

Många sidor har ju prisgaranti på 1 månad. skulle varan bli biliigare inom en månad får man tillbaks mellanskillnaden.
Har "räddat" mig flera gånger och sparat xxx antal kr på..