Leopold FC660C, 66% Topre, US-layout

Permalänk
Medlem

Leopold FC660C, 66% Topre, US-layout

Säljer nu av mitt senaste tangentbord av den enkla orsaken att 66% var lite för litet för mig i slutändan. Kul att prova, men inte min grej. Köpte ett 80%/TKL istället som jag sitter och skriver på nu.
Som titeln antyder är det ett Leopold FC660C med Topre-switchar (ej silent) och US layout.
Det är inköpt i maj år, och använt sen dess. Fortfarande i så gott som nyskick. Originalkartong och tillbehör finns kvar.
Tänkte att vi lägger utgångspriset på 1200kr, så får vi se om det finns intresse. Säljer inte under det.
Föredrar att lämna över det i person och kommer att prioritera det, men kan skicka det mot förskottsbetalning där köparen står för frakten. Swish föredras.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill, hur jag vill etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Hur funkar det om jag vill ha åäö? Ställer man om det på något sett?

Permalänk
Medlem

@svampae: åäö kommer att vara på sina vanliga platser, texten på tangenterna kommer dock inte att stämma. Men det finns layouts du kan ladda ned, t.ex. Swerty. Jag kör ANSI och det fungerar utan problem.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bult:

@svampae: åäö kommer att vara på sina vanliga platser, texten på tangenterna kommer dock inte att stämma. Men det finns layouts du kan ladda ned, t.ex. Swerty. Jag kör ANSI och det fungerar utan problem.

Tar det gärna för 1200 + frakt.

Permalänk
Medlem

@svampae: inte jag som säljer det

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

@Bult: Haha ojdå

Permalänk
Medlem

@Baalex: Lägger bud på 1200 + frakt.

Permalänk
Medlem

Noterat.
Tänker att jag låter annonsen ligga uppe över helgen iallafall. Avslutar på måndag.
Och Eliber14 redde ut det ganska bra där med tecknena, går alldeles utmärkt att skriva med på svenska.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Vilken tid avslutar du auktionen på leopold tangentbordet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Idag när jag kommer hem från jobbet tänkte jag

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Då avslutar vi här tror jag.
@svampae tar hem tangentbordet!

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE