In Win presenterar lyxchassit In Win 925

Permalänk
Melding Plague

In Win presenterar lyxchassit In Win 925

Med senaste In Win 925 siktar företaget på att erbjuda ett rymligt chassi där rejäl kapacitet för kylning står i fokus.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Efter In Wins alla lyxchassin blir man inte lika förvånad längre men det vattnas fortfarande lika mycket i munnen varje gång de släpper något nytt (som är långt utanför ens chassibudget förstås)

Visa signatur

Molijoxer och mojänger

Permalänk
Medlem

"4mm aluminium masculine figure"??
Mastigt chassi men skrattade lite vid den beskrivningen. Känns definitivt som att man kan bygga en show stopper i den

Permalänk
Medlem

Känns som att någon ställt in skärpan fel i videon, bilderna är också väldigt suddiga. Får en känsla av att vilja ta på mig solglasögon eftersom när något väl syns så bländar det mig.

Edit: Jag hoppas vattenkylning ingår i det priset.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Kanske vore något för nästa projekt tyckte 928 var lite för stor som jay byggde i men denna kanske

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Wow, snygg och estetiskt skrikande!!

Priset ouch.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Vilken ful logga

Ser ut som någon försökt tatuera walkmanloggan på fyllan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ge mig plywoodchassit istället

Permalänk
Medlem

Fult som stryk och dessutom svindyrt. Blir garanterat en kioskvältare

Permalänk
Medlem

Förstår inte vad som skall vara "premium" med detta chassi förutom prislappen då.

Skrivet av Vangen:

Wow, snygg och estetiskt skrikande!!

Priset ouch.

Nog skriker det alltid... sen är det tur att smaken är som baken.

Permalänk

Aldrig gillat inwin. Bykski har häftigare chassin eller thermaltake. Men det är min smak och talar inte för andra då vi alla är olika. Men priserna från inwin är galna. Själv köpte jag nyligen thermaltake core p5 som är ett utomordentligt chassi med många möjligheter. Stående, liggande heck släng upp den på väggen om du vill. Bästa chassit på år om jag får säga min mening. Även modding sidan för just p5 finns det massa för. Men denna var mja inget speciellt som jag kan se. Inwin har andra som är bra snyggare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inblåst från ovan? Hmm inte så jag läst man ska bygga XD

Permalänk

Jag fann det helt ok men inget jag skulle köpa men 4 mm aluminium? Galet tjockt, 2 mm räcker långa vägar

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har precis byggt i ett 928 och det är brutalt stort/tungt men samtidigt så häftigt!. Men så fixar det även 6x 140 mm i toppen. Detta känns mer användarvänligt men skulle gärna se en ännu mindre variant ITX / mATX kanske.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpelay:

Jag har precis byggt i ett 928 och det är brutalt stort/tungt men samtidigt så häftigt!. Men så fixar det även 6x 140 mm i toppen. Detta känns mer användarvänligt men skulle gärna se en ännu mindre variant ITX / mATX kanske.

Då är ju nästa fråga var man vänder sig för inköp av inwin chassin i eu finns ju inte med på deras egna web store varken detta eller 928:n

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Tip Top:

Då är ju nästa fråga var man vänder sig för inköp av inwin chassin i eu finns ju inte med på deras egna web store varken detta eller 928:n

Caseking

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay