Permalänk

Moderkort sockel 1155 köpes

Mitt gamla z68-moderkort verkar ha gett upp, och jag letar efter en ersättare till dess att jag orkar ta och bygga nytt. Har någon möjligtvis ett 1155-moderkort till salu ganska billigt så är jag definitivt intresserad.
Hämtar helst upp i Uppsala, men kan nog vara lite flexibel om inget närmre alternativ finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Söker du fortfarande?

Har en https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Z68X-UD4-B3-rev-10 och en i7 2600k

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Vocarius: På något sätt lyckades jag få igång moderkortet igen, så det är inte lika kritiskt nu. Jag är dock fortfarande intresserad av att införskaffa ett annat då jag inte känner att jag kan lita på det jag har. Låter dock lite som om att du säljer dem i ett paket, jag har en 2700k just nu och behöver därmed inte riktigt en CPU. Vad kan du annars tänka dig vilja ha för dem/det?

Permalänk
Medlem

@theWeasel: Jag tänkte 250kr för moderkortet och 600kr för cpu'n. Det går bra att bara köpa moderkortet om du inte är intresserad av cpu'n.

Låter det ok?

Permalänk

@Vocarius: Det låter bra! Är som sagt bara intresserad av moderkortet. Befinner du dig möjligtvis i närheten av Uppsala? Vi kan diskutera resten via PM.

Permalänk
Medlem