Intressekoll halvfärdig dator (Ryzen 5 1600, B350-F, G3 650W Gold, Define C)

Permalänk

Intressekoll halvfärdig dator (Ryzen 5 1600, B350-F, G3 650W Gold, Define C)

Hejsan!

Det är dags att frigöra lite plats i hemmet så jag har en halvfärdig dator som var i bruk ca 4 månader (innan flickvännen fick en nyare PC till födelsedagen). Allt ni behöver för att kunna gejma är en SSD/HDD, GPU och RAM!

Specs:

  • ASUS ROG STRIX B350-F - ATX

  • AMD Ryzen 5 1600

  • EVGA SuperNOVA G3 650W Gold (kartong och extra kablage fattas, men allt som användes till gaming är ikopplat)

  • Fractal Design Define C - Svart (kartong och kringutrustning fattas)

  • Corsair Value Select 4GB placeholder RAM

Allt finns att hämtas i Midsommarkransen, jag föredrar att sälja som paket då allt är förmonterat men för rätt pris kan jag sälja delar separat. Skambud och prutare ignoreras, jag kan ej frakta. Om ni inte är datorkunniga och t.ex. vill köpa en speldator till ungen så kan jag hjälpa till med att montera ev. extra delar ni köper, köpråd, etc. så att ni får en komplett och duglig dator.

Startbud 2000kr, skriv i tråden så noterar jag.

Läs hela annonsen här

Permalänk

2000:- hämtar idag

//Aron

Permalänk
Skrivet av Humperdink:

2000:- hämtar idag

//Aron

Vet tyvärr inte när jag kommer hem ikväll och vill också låta annonsen stå kvar i några dagar. Om du fortf är intresserad då så noterar jag ditt bud.

Mvh,
Robin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

ok
får se var det tar vägen då

//

Permalänk

Blev en annan. Tack ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om du känner för att sälja i delar så kan jag bjuda 1200 + frakt för CPU och mobo

/Anton

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk
Skrivet av Ante Pan:

Om du känner för att sälja i delar så kan jag bjuda 1200 + frakt för CPU och mobo

/Anton

Noterat, avvaktar då jag har andra bud i PMs men jag kan återkomma ifall det blir aktuellt

Permalänk
Medlem

1500 hämtar

Permalänk
Medlem

2000:- hämtar

Permalänk
Skrivet av joda78:

2000:- hämtar

Har en köpare som ska hämta upp imorgon, men noterar ditt bud ifall det inte blir av.

Permalänk

Paketet är nu såld, jag tackar alla för er intresse och önskar er goda deals i framtiden.