Permalänk
Medlem
Skrivet av GrönsakeNN:

Ok, behöver bara 250gb nvme för har en 1tb hdd hemma.

Tänk på att moderkortet bara har en M.2-port, så om du kommer på att SSDn inte räcker till så blir du tvungen att antingen byta ut den eller komplettera med långsammare lagring. 500GB-modellen är som sagt betydligt mer prisvärd också. Men har du en strikt budget och är säker på att du inte behöver mer än 250GB så kör på.

Permalänk

Ok, tänkte köpa en 1tb hdd till så jag kan lagra andra grejer o sånt. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare
Skrivet av walkiii:

Orkar inte ens.

Skrivet av GrönsakeNN:

Ok, behöver bara 250gb nvme för har en 1tb hdd hemma.

...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk

Vad menar du?? Hahahahh
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

Eftersom det inte framgick att han hade 1tb lagring redan, men vill tydligen ha mer lagring. Så va jag inte fel ute med att ta med 1tb i bygget. Men du kanske är synsk som redan visste om det?

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk

Nu är det black week på dom flesta ställena och väldigt många skärmar har gått ner i pris och även komponenter. Undrar om det finns nån som nån rekommenderar som jag ska köpa istället för komplett datorn och om nån bra skärm som nån rekommenderar.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Från min tråd!

Är i samma sits och sitter och laddar inför black friday! Har pluggat på ordentligt senaste veckan och efter diskussioner och tips i min tråd så är detta just nu configen jag kommer köra på (om det inte blir några fina rabatter på bättre processor/grafikkort)

Visa signatur

{ASUS K8N | AMD 64 2800+ | 1x Kingston 512 Mb cas 3.0 | Gigabyte GV-R9700-PRO m. Zalman ZM80C-HP | Philips brilliance 202P4 22" | AOC Spectrum Glr 19"}

Permalänk

Ok, det finns jättemånga aoc skärmar på rea nu men vilken är bäst för priset??:)

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com