Oculus Rift S och annat blandat

Permalänk
Medlem

Oculus Rift S och annat blandat

har en del grejer att sälja och packat det i lite paket men kan även sälja's separat om man inte vill har allt som följa med.

Oclulus Rift S + AKG N20:
inköpt för simracing men bara använt ett fåtal gånger då jag uppleva det för obekväm att använda varje gång jag ska köra, så kommer att köra med en 21:9 skärm istället. Köpte att par in-ears som kan skickas med. Originalkartongen till riften finns.

Go-Pro Hero 5 Black + tillbehör + Elgato CamLink + HMDI-MicroHDMI kabel:
allt som finns med på bilden är det som följa med. Go-Pro'n är i fin skick och kan skicka med CamLink'n om man vill använda det för att filma direkt med datorn. alternativt kan det också säljas utan Camlink.

Hydra NR-01 + 3st. Alphacoo Eislicht RGB + Alphacool Eislicht kontroll:
Unik chassi som kan stå vertikalt eller horisontalt beroende hur man placera fötterna. Originals kom det bara med en bit vit akryl limmat bakom "Hydra" loggan men har nu placerat 1 Eislicht bakom det samt 2 stycken längre fram för lite belysning. alla 3 syrs med en kontroll som man kan byta färg, effekt och ljusstyrkan med. det som syns i bilderna är det som finns med på den. har tyvärr ingen originalkartong till detta men en annan kartong som är över från en annan chassi som jag kommer skicka det i med mycket fyllnadsmaterial i så det inte tar någon skada.

Lexicon Lambda Studio:
externt USB ljudkort som jag inte längre använder och tänkte att göra mig av med det. USB kabeln följer med. kan även slänga med ett XLR kabel om det önskas. ingen original kartong kvar så kommer att leta en som passa hemma och sen packa det i det med mycket fyllnadsmaterial så det inte tar nån skada.

Har inkluderat 1 produktbild för varje men det finns flera här:
https://imgur.com/a/JR1QvE8

sälja till den jag vill till det priset jag vill. allt kan antingen skickas, hämtas hos mig eller mötas upp inom rimligt avstånd. Betalning görs via swish. har inget slutdatum på budgivning och kommer avsluta det när jag känner mig nöjd med buden jag har fått.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

Lämpligt startbud för riften?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Säljer du camlinken löst?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus z170 PRO GAMING - Intel Core i7 6700k - Corsair Vengeance CL16 DDR4 3333MHz 16 GB - Be Quiet! Shadow Rock 2 - Asus GTX 1080 ROG Strix DC3 Gaming - Samsung 960 EVO 500GB - EVGA Supernova G2 650W

Asus ROG Strix G731GT 17,3"

Permalänk

Hur gammal är Riften och finns kvitto/garanti kvar?

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cypress_86:

Lämpligt startbud för riften?

Skickades från m.sweclockers.com

Vi kan väl börja med 3 000 kr.

Skrivet av jhmk:

Säljer du camlinken löst?

Skickades från m.sweclockers.com

Om ingen vill har det i kombination med go-pro’n visst.

Skrivet av Aqua_HeaD:

Hur gammal är Riften och finns kvitto/garanti kvar?

Förbokades när det blev tillgängligt, så endast typ några månader och köptes direkt ifrån oculus. Så finns ingen paperskvitto men antar att den digitala kvitto’n jag fick funka lika bra. Kan skriva ut den och skicka med den om det önskas.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

Ok, 3000:- +frakt för riften

Vart bor du förresten?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cypress_86:

Ok, 3000:- +frakt för riften

Vart bor du förresten?

Skickades från m.sweclockers.com

Orust, på västkusten.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Skrivet av Bernd_P1:

Orust, på västkusten.

Ok, då är det frakt som är aktuellt. 😇

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

3100:- + frakt för Rift förutsatt att allt fungerar som det ska.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem

@Aqua_HeaD: noterat. och ja, allt funka som det ska.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

3200:- frakt för rift s

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Cypress_86: noterat

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

3300:- + frakt för Rift S

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem

@Aqua_HeaD: noterat.

Som en liten sidonotering till alla kommer jag troligen avsluta buden för riften på måndag

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

har fått in ett bud på blocket på 3700 kr.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

Tack, men nej tack. Svårt att kolla det budet och lite skevt att ha flera annonser med bud på flera håll. Hoppar av!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk

3400:-

3400:- för oculus rift s
Jag hoppar av detta, fick köpt ett annat på blocket