Zyxel Gigabit-nätverksswitchar (SFP/RJ45)

Permalänk

Zyxel Gigabit-nätverksswitchar (SFP/RJ45)

Säljer ett gäng switchar som jag köpt av en vän och inte haft någon större nytta utav. De har ett par repor som det vanligtvis är med rackutrustning. Jag har inte startat dom på ett bra tag, men vill anta att alla funkar som de ska ("Status: lyser" med andra ord... ).

Budgivning sker fram tills tidigast fredag 15:e november och utropspris är 100 SEK styck. Köp sker IRL och betalning kontant. Högst bud garanterar ej köp, utan jag säljer till vem jag vill och vad som är smidigast för mig.

Annons avser:
1x Zyxel GS1910
3x Zyxel XGS-4528F (SFP/RJ45, 10G uplink port för stacking)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Hej! Jag kan vara intresserad om de går att hitta/styra via ZON (ZyxelOnNet fri programvara). Skulle du orka kontrollera det lägger jag i så fall ett bud på allihop.

Mvh

Permalänk
Medlem

Låter dom som jetplan vid drift?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100:- + hämtning för 1st Zyxel XGS-4528F

Permalänk
Medlem

100kr för GS1910

Permalänk
Skrivet av Argammon:

Hej! Jag kan vara intresserad om de går att hitta/styra via ZON (ZyxelOnNet fri programvara). Skulle du orka kontrollera det lägger jag i så fall ett bud på allihop.

Mvh

Jag har dessvärre inte kunnat hitta någon information om ZON och denna modell av switch.

Skrivet av LemurenSwe:

Låter dom som jetplan vid drift?

Skickades från m.sweclockers.com

Självfallet!

Skrivet av TheWhy:

100:- + hämtning för 1st Zyxel XGS-4528F

Noterat. Önskas en med racköron?

Skrivet av Plastbit:

100kr för GS1910

Noterat.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem
Skrivet av HElephant:

Noterat. Önskas en med racköron?

Ja, gärna!

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 400 för alla och kan hämta nu i helgen.

Permalänk
Skrivet av Argammon:

Jag bjuder 400 för alla och kan hämta nu i helgen.

Låter smidigt. Jag skickar dig ett PM.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk

Switcharna är sålda till @Argammon.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║