Permalänk
Medlem

Onkyo TX-SR876

Säljer min 7.1 receiver för att gå ner till något mindre.

Mer information här; https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=340967

Den har några år på nacken men gissar att det finns intresserade som vet vad detta är för något, var en väldigt kompetent receiver som fortfarande levererar men saknar tex. uppskalning till 4K. Nypris var runt 15000kr.

Det som ingår utöver receiver är fjärrkontroll, strömsladd, mätmikrofon samt manual(?).

Först till kvarn. Skickas ej då den väger 24kg. Kan hämtas i Tranås/Linköping.

1500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nu är den nedmonterad och bara i vägen. Den som kan hämta får ta den för 900kr.

Permalänk
Medlem

Jag hämtar gärna upp den!

Permalänk
Medlem

Receivern finns fortfarande kvar.

Permalänk
Medlem

Skickat PM

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk

Finns den kvar?

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

@sameclick: Yes, den finns kvar!

Permalänk

@ZonCo: Kan tyvärr inte köpa den Ska kosta 400kr för bara tågresan tur och retur. Så även för 900kr blir det mycket (inte för prestandan, men för min plånbok)

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk

Finns den kvar?

Skickades från m.sweclockers.com