förslag: ctrl+enter för att posta ett inlägg

Permalänk
Medlem

förslag: ctrl+enter för att posta ett inlägg

Är väldigt vanligt i mailklienter etc att kunna skicka genom att klicka CTRL+ENTER och jag gör det rent reflexmässigt varje gång jag skrivit något.

Skulle önska att det fanns här också

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Verdurakh:

Är väldigt vanligt i mailklienter etc att kunna skicka genom att klicka CTRL+ENTER och jag gör det rent reflexmässigt varje gång jag skrivit något.

Skulle önska att det fanns här också

Hej,

Tack för feedback. Helt klart som du säger är det ganska många klienter som gör på detta sättet.
Jag lyfter internt och ser om det inte är något vi kan tänka oss implementera.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Verdurakh:

Är väldigt vanligt i mailklienter etc att kunna skicka genom att klicka CTRL+ENTER och jag gör det rent reflexmässigt varje gång jag skrivit något.

Skulle önska att det fanns här också

Detta kanske inte är en perfekt lösning, men du kan redan idag skicka med Ctrl + S (och förhandsgranska med Ctrl + P) om du kör Better SweClockers. (Du måste aktivera det manuellt bland inställningarna först!)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag skulle isåfall önska att det även går att stänga av.
Jag använder ofta Shift+Enter, och har lyckats dra iväg X antal mail av misstag.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.