Red Dead Redemption 2 får en andra trailer

Permalänk
Melding Plague

Red Dead Redemption 2 får en andra trailer

Rockstar eldar på entusiasmen inför nästa veckas lansering av Red Dead Redemption 2 till PC med en ny trailer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Blir svettigt detta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

preloadat och bara väntar på att släppet ska ske

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

En varning till er som inte lirat klart spelet ännu: trailern innehåller spoilers.

Permalänk
Medlem

Självklart preloadat spelet och väntar på release datumet. Det var länge sedan man var såhär hypad

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Håller på att preloada över nätterna på mitt 10mbit bredband. Efter 2 nätter har jag laddat hem 77gb. Men jag är redo till tisdag!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Hade missat att man redan nu kunde preloada, lika bra jag drar igång det i helgen på mitt trötta vdsl...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Avstängd

Ser riktigt nice ut, skulle vara kul att se en lite spelvideo också nu innan släppet och inte bara filmer.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Någon som vet om spelet kommer stödja ultrawide fullt ut??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

En varning till er som inte lirat klart spelet ännu: trailern innehåller spoilers.

Oh? Tur jag inte kollade på den då. Tackar för varningen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

En varning till er som inte lirat klart spelet ännu: trailern innehåller spoilers.

Tur jag har dåligt minne.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Tur jag har dåligt minne.

Samma här Hade jag vetat att det var spoilers hade jag kanske reflekterat mer men nu blev det mest en uppbyggnad av hype.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Pepp!

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Så jävla taggad! väntade så länge på detta!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan890:

Någon som vet om spelet kommer stödja ultrawide fullt ut??

Japp!

Red Dead Redemption 2 was already a looker on consoles, which likely explains the pretty reasonable system requirements of the PC version. But the port will bring some extra graphical tweaks, including the following features:

  • Increased draw distance

  • Higher quality" global illumination and ambient occlusion

  • Improved" snow trails

  • Improved" reflections and higher resolution shadows

  • Tessellated tree textures

  • Improved" grass and fur textures

  • HDR support

  • Unlocked resolution (4K and higher)

  • Ultrawide aspect ratio and multi-monitor support

  • Unlocked framerate

Permalänk
Medlem

Väntar med spänning.
Verkar bli grymt i 4K.

Visa signatur

MK - Asus Z390-F Gaming, CPU - Intel i9-9900K, GPU - Asus ROG Strix 2080 Ti OC, RAM - 64GB Corsair @3200 MHz CL16, PSU - Corsair HX750i, SSD - #1 Samsung EVO 970 Plus 1TB #2 Samsung EVO 970 Plus 2TB, #3 Samsung 860 EVO 2TB, Skärm - Acer XV273K (3840 x 2160, 120Hz), Chassi - Fractal Design Define R6 USB-C

Permalänk
Medlem

Ville vänta med att köpa det, fast med tanke på att jag köpte ett ps3 nyligen för att spela igenom ettan och när så många är peppade på sweclockers, så blev det förladdning nu.