Steams stora Halloween-rea är igång

Permalänk
Melding Plague

Steams stora Halloween-rea är igång

Den som vill fynda skräckrelaterade speltitlar, eller bara rabatterade priser i allmänhet, hittar just detta i Steam-butikens årliga Halloween-rea.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Lär nog inte bli något köp för mig. Kollade i måndags och fann inget av intresse. Antingen finns spelen på andra butiker eller i Game Pass vilket gör att jag håller i pengarna denna gång. The Outer World's släpptes i fredags och har dessutom en rejäl backlog att beta av.

Blir nog något köp på GOG iallafall men även där tänkt hålla i pengarna lite till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Steams höstreor röjs i vanlig ordning

Leaked upcoming @steam_games 2019 sale dates:

🎃 Halloween Sale: October 28 - November 1
🍂 Autumn Sale: November 26 - December 3
🎅 Winter Sale: December 19 - January 2

Om någon missar Steams Halloween-rea eller vill avvakta lite så kan det vara intressant att veta att det finns flera närliggande reor.

Permalänk
Medlem

Blev ett köp av resident evil 2 så det blir ett trevligt nöje till helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Lasrod: mycket bra köp! Spelade igenom det för några månader sedan, Capcom visade verkligen hur en Remake-slipsten ska dras. Ser fram emot ett kommande Resident Evil 3 Remake (men inte att panik-hetsas av Nemesis igen)

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@anon5930: lite samma sak för mig, men främst för att jag redan äger alla intressanta spel på PC eller konsoler. Det säger förvisso mer om mitt köpbeteende än om Halloween-reans erbjudanden...

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

köpte planet coaster på rean, fasen vad svårt det är att gå med vinst. ligger runt 0:an och vacklar personalen är inte glada och säger upp sig.
Kanske borde köpt något annat

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Bra sida för att få en överblick och kunna sortera lite bättre än vad man kan på steam (I mitt tycke)
https://steamdb.info/sales/

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av loevet:

@anders190: lite samma sak för mig, men främst för att jag redan äger alla intressanta spel på PC eller konsoler. Det säger förvisso mer om mitt köpbeteende än om Halloween-reans erbjudanden...

Samma problematik även här hehe. Lättare att köpa spel men svårare att faktiskt få tid att spela.

Har lugnat ner köpa det rejält igår, mycket tack vare just Game Pass. Lägger hellre backloggpengarna på börsen än att kasta bort de på spel jag ändå inte hinner spela i dagsläget.

Nu är jag en riktig sucker för ett bra pris. Men priserna är inte speciellt bra på det jag faktiskt skulle kunna tänka mig att spela. Och dessa spel finns allt oftare på andra tjänster och plattformar än Steam på senare tid.

Förhoppningsvis blir det att spela igenom ett par högprioriterade i julledigheten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lodisen:

Bra sida för att få en överblick och kunna sortera lite bättre än vad man kan på steam (I mitt tycke)
https://steamdb.info/sales/

Helt klart enklare att få en överblick där. Steam är sjukt rörig och med all shovelware så är det svårt att hitta de intressantare titlarna. Mitt konto har runt 1300 spel vilket gör att systemen för rekommendationer aldrig fungerar bra och bara får förslag på sånt som inte är intressant.

En möjlighet att "återvinna" gamla spel, antingen sälja de på märket eller växla in de mot stesmvaluta är något jag gärna sett. Finns ganska många nackdelar med stora bibliotek, hanteringen av dessa är allt annat än smidig, ens med senaste UI:t.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Lodisen:

Bra sida för att få en överblick och kunna sortera lite bättre än vad man kan på steam (I mitt tycke)
https://steamdb.info/sales/

Nice, tack!

Permalänk
Avstängd

De blev ett DLC till Two Point Hospital samt att jag nu efter evigheters tid köpte DOOM (2016).

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem

Köpte S.T.A.L.K.E.R.: BUNDLE och DEUS EX: MANKIND DIVIDED - DIGITAL DELUXE EDITION nu när det är lagomt pris så kan man fylla på backloggen

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Är man från Argentina kostar Witcher 3: GOTY bara 2.72€
https://steamdb.info/sub/124923/

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Hm blev det inga aktiviteter utanför att köpa spel denna rea?

Permalänk
Medlem

Köpte Shadow Tactics: Blades of the Shogun eftersom jag gillade Commandos. Men vet inte hur jag ska få tid att spela. Lägger all speltid på PUBG. Snart kommer ju Red Dead till PC och det måste jag ju spela.
Tur det blir lång julledighet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Är man från Argentina kostar Witcher 3: GOTY bara 2.72€
https://steamdb.info/sub/124923/

Kan man VPNa till sig detta erbjudande på något vis ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

Kan man VPNa till sig detta erbjudande på något vis ^^

Ja men du riskerar få kontot bannat

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig köpt en digital utgåva av ett spel (förutom prenumererat på quake live och playstation plus) om det räknas? Kommer nog fortsätta i den andan tills jag trillar av pinn. Skulle möjligen kunna tänka mig stadia om de skulle erbjuda demo av varje spel. Typ att få spela alla spel i 10 minuter och se om det är något för mig innan köp. Men har inte hört några planer på det? Det hade varit en enorm fördel om så vore fallet. Bara att slippa ladda hem och installera spel som ändå visar sig suga hade varit underbart.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa Generation Zero men blev besviken att spelet bara blev -20% billigare. Får vänta till julrean och hoppas att det blir billigare än så

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

@AMD-FX:Tänkte precis detsamma!

Permalänk
Medlem

Jag hade köpt wolcen om jag hade haft en dator som kunde lira det. Jag vill tipsa om att Victor Vran är på rea för 10dollar om ni gillar diablo liknande spel. Perfekt för coop med en kompis.
"Väldigt positiva - 87%" från steam för Victor Vran

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag hade köpt wolcen om jag hade haft en dator som kunde lira det. Jag vill tipsa om att Victor Vran är på rea för 10dollar om ni gillar diablo liknande spel. Perfekt för coop med en kompis.
"Väldigt positiva - 87%" från steam för Victor Vran

Skickades från m.sweclockers.com

En video med Volcen

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det ser ärligt talat bättre ut än diablo 4

Skickades från m.sweclockers.com