Permalänk
Medlem

Logitech Craft

Använt några gånger, i nyskick. Har det mesta: Trådlöst, bakgrundsbelyst, scrollhjul, supersnyggt. Extremt tyst att skriva på vilket var anledningen till inköp för mig, gillar inte högljudda mekaniska tangentbord.

Funkar perfekt. Kan skickas mot fraktkostnad eller säljas i Stockholm eller Enköping.

Pris: 600 kr eller bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600? Jag älskar mitt..skulle slått till på sekunden om ja behövt ett till..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

600? Jag älskar mitt..skulle slått till på sekunden om ja behövt ett till..

Jag håller med, 600 kr för en sån här pärla till tangentbord känns som att ge bort det :). Hoppas förstås att det ska gå upp lite i en budgivning men 600 kr är mitt lägsta pris.

Permalänk

Hej! Finns kvitto? #intresserad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

600kr + frakt bjudet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Laven:

@Laven Tack för bud, om inget nytt bud inkommit innan imorgon kväll så är den din.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massemåns:

Hej! Finns kvitto? #intresserad

Hej! Kvitto finns men ligger i sommarstugan, kan skicka över det lite senare. Självklart tar jag tillbaka den om du upptäcker något fel på den vid leverans.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

750kr plus frakt

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk

Toppen! 800kr plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

850 plus frakt

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av OceanK:

750kr plus frakt

Skrivet av Massemåns:

Toppen! 800kr plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av OceanK:

850 plus frakt

Tack för buden, 850 kr från @OceanK är alltså högsta just nu. Avslutar budgivningen kl 21.00 ikväll och hör av mig till högsta budgivare strax därefter.