Jvc mx-c33, bör jag köpa?

Permalänk
Medlem

Jvc mx-c33, bör jag köpa?

Hej!

Just fått ett erbjudande Om att köpa en Jvc MX-C33, jag kan nöst intill Inger om ljud, så min fråga till er är om det är något att ha, och vad ett lämpligt pris skulle kunna vara?
Helt lost på detta så uppskattar verkligen ett svar.

Det som medföljer är själva "stereon" och två st högtalare. 3,5mm och kasett spelar den tydligen.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Skulle personligen inte köpa den där, om man nu inte vill ha ljud i garaget billigt över vintern. Max 200 kronor skulle jag betala.

Det finns dels Bra grejer på blocket, men också förvånande ofta på second hand. Jag har hittat b&w högtalare med nypris 10k+ för en 500ing I nyskick för att ge ett exempel.

Det där är äldre budgetplast grejer inte mycket att hänga i granen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem

skulle ju skämmas för att ens försöka sälja den, har givit bort bättre grejer, den är värd max 50kr enligt mig.

Visa signatur

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt. Bertrand Russell

Permalänk
Medlem
Skrivet av sleepyoh:

Skulle personligen inte köpa den där, om man nu inte vill ha ljud i garaget billigt över vintern. Max 200 kronor skulle jag betala.

Det finns dels Bra grejer på blocket, men också förvånande ofta på second hand. Jag har hittat b&w högtalare med nypris 10k+ för en 500ing I nyskick för att ge ett exempel.

Det där är äldre budgetplast grejer inte mycket att hänga i granen.

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, okej. Tack för infon! Då tackar jag nej till den.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀