Får logga in varje gång i Rockstarklienten, irriterande.

Permalänk
Medlem

Får logga in varje gång i Rockstarklienten, irriterande.

Ja. Dagens I-landsproblem men blir ändå snart tossig.

Reggade mig för att skaffa Rockstarklienten för att förköpa Red Dead Redemption 2 och valde Max Payne 3 och LA Noir. Tänkte testa LA Noir för att se. Bra spel men blir snart tossig på att varje gång jag klickar igång Rockstarklienten så måste jag ange lösenord och bekräfta att jag inte är en robot (det där med att klicka i rutor för övergångsställen / trafikljus mm) och får "bekräfta" ett par tre gånger per gång.

Har "Remember me" ikryssat, kryssar i och ur fram och tillbaks men nepp, får göra samma dans varje gång, men inte kryssat i "Auto-login".

Det som får mig snart över bergstoppen är att jag i menyn i spelet måste ta samma visa även med social club. Logga in med lösen och bekräfta att jag inte är en robot.

Blir som sagt snart tossig. Vet inte vad jag ska göra. Visst, knappa in lösen är en grej men sen det där med att bekräfta..... *sursadface*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk