Fidelio X2, ATH-M50, Fiio E10

Permalänk
Medlem

Fidelio X2, ATH-M50, Fiio E10

Jag har lite ljudpryttlar att avyttra, har legat länge nu utan att användas.

Philips Fidelio X2
Ganska gamla. Att döma av prishistoriken på prisjakt så är de från slutet av 2015, då priset låg kring 2500 pix. Har kartongen men har tappat bort kvittot.. Funkar bra, ev. har huvudbandet blivit lite slappt. Det kan också ha varit såhär från början, jag vet ärligt talat inte.
500 kr

Audio Technica ATH-M50
Första versionen med rak fast kabel. Ännu äldre än Philipsarna. Kuddarna är aningen torra och stela men nu när jag sitter här och testar så känns det inte som en stor grej. Vinylplasten eller vad det nu var på huvudbandet började flagna så den har jag pillat bort. Funktionellt inga problem alls. Mycket hörlur kvar att slita på. Kvitto och kartong.. tyvärr.
250 kr

Fiio E10
Kompakt hörlursförstärkare/DAC. Ansluts med USB till källan. Också gammal.. jag kan faktiskt inte komma ihåg om jag köpte den samtidigt som Audio Technica eller Philips-lurarna. LED-lampan på framsidan är paj. Innan så har den sprakat när man justerat volymen men nu när jag testar den eftar att ha fipplat på gain-inställningen på undersidan så hör jag inget sprak eller andra konstigheter.
300 kr

Kan skickas som spårbara försändelser men endast vid förskottsbetalning. Givetvis står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500kr+frakt för Philips Fidelio X2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trenne:

500kr+frakt för Philips Fidelio X2

Taget. Skickar PM.

Permalänk
Medlem

Jag köper ATH-M50-lurarna, betalar givetvis frakten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ischy:

Jag köper ATH-M50-lurarna, betalar givetvis frakten!

Perfekt. Tar resten i PM

Permalänk

Accepterar du 200kr för FiiO så kan jag komma och hämta den idag efter kl 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kandidaten:

Accepterar du 200kr för FiiO så kan jag komma och hämta den idag efter kl 5

250 och den är din. Är hemma efter 6 ikväll. Skickar min adress i PM