Prisvärd surfplatta för android app?

Permalänk

Prisvärd surfplatta för android app?

tl;dr: Har svår att bestämma mig för vilken surfplatta som är mest prisvärd relativt prestanda. Tar gärna emot rekommendationer från utbudet i länken nedan.

Hej!
Jag håller på att utveckla en Android applikation inom cellulära nätverk. Just nu använder jag min OnePlus mobil för att navigera appen, detta är dock väldigt otympligt då skärmstorleken håller mig tillbaka från att använda appen bekvämt. Jag känner därför att det nu är dags att uppgradera till en större skärm och har utav den anledningen bestämt mig för att köpa en surfplatta.
Jag har surfat runt lite och kommit fram till några potentiella köp. Men då jag inte är insatt i surfplattor är jag osäker på vilken som är mest prisvärd relativt prestanda. Det ända syfte surfplattan behöver fylla är att kunna köra min app på ett smidigt sätt.
Appen körs med Android API 29.

Någon där ute som vet ett eller annat om surfplattor som kan rekommendera en av dessa jag valt i länken nedan?

länk: https://www.dustinhome.se/compare/show?products=hardvara%2Fda...

Permalänk
Medlem

Android utvecklingsmiljö är gratis. Du behöver ingen platta! Installera på Linux eller Windows.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag antar plattan är till för att provköra appen och den behöver 4G-nätverk?
API 29 verkar innebära Android 10 ska köras på plattan.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Androids_versionshistorik#10.0

Tyvärr kan jag inte söka på Android 10 på prisjakt. Kanske inte finns några släppta ännu?

Permalänk
Medlem

Off-topic:

Inte för att vara sådan men om du utvecklar appen och du tycker att skärmstorleken håller tillbaka appen kanske du skall utveckla den på ett annat format alternativt designa om appen.

Dold text

Som sagt Android 10 finns nog inte så många enheter ute just nu.

Vilken prisklass har du tänkt dig?

Skrivet av HeepoDeepo:

...
Det ända syfte surfplattan behöver fylla är att kunna köra min app på ett smidigt sätt.
....

Vad menas med ett smidigt sätt för dig? Lätt att debugga, hålla i handen eller snabbuppstart?

Permalänk
Medlem

Väldigt nöjd med min Lenovo Tab 3 Plus
Den har ett antal år på nacken men tickar på bra

Svärfar har en Lenovo Tab 4 Plus som också funkar väldigt bra

Så kan faktiskt rekommendera Lenovos (iaf dom lite dyrare)

Visa signatur

Dator: i5 10600k w/ Scythe Mugen 2 rev.B @ Stock | MSI GeForce RTX 3070 Ti Ventus OC | MSI Tomahawk z490 | Fractal Design Newton R3 600W | HyperX Fury 3200MHz CL16 2x16 GB | Silverstone Fortress FT-02 | Crucial MX100 SSD 256GB | 2TB WD Green | Windows 10