Permalänk
Medlem

När finns det färdiga kittet att köpa i butik? Är nog många som skulle vilja ha chassi i den här stilen.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av makarickiri:

Det är så man blir tårögd :')
Skickades från m.sweclockers.com

makarickiri =

Tackar ;D

Skrivet av griid:

Detaljnivån på detta bygge är extremt hög. fantastiskt jobb!

Tackar! ja de är en hel del pill

Skrivet av Saandberg:

Endast följt detta bygge på Instagram och måste säga att jag är ännu mer imponerad av bygget när jag får se stora bilder på bygget Så roligt att se ett annorlunda bygge

Kul och tack för follow på insta! Ja de har varit riktigt skoj att rita och bygga detta bygge. Kommer visas upp på dhs 2020 så är du där kom och kolla

/S

Skrivet av CooingPendulum:

Wow. Haha, fattar ni.

Skrivet av Pake:

När finns det färdiga kittet att köpa i butik? Är nog många som skulle vilja ha chassi i den här stilen.

Hehe vi får väll se vad som händer i framtiden

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Dags för den sista uppdateringen innan bygget är klart!

Sen senaste uppdateringen har Asus hoppat in med ännu en komponent för bygget vilket är grafikkortet. Asus skickade över ett Strix RX 5700 XT OC så ett stort tack till Asus!

Först var det dags att mäta upp grafikkortets backplate och kylarhölje så att jag kunde modellera upp lite paneler till dom. Detta gjorde jag sen en ram av och printade ut för att se att allt stämde så att inte massa tid eller plast skulle slösas. Sen dags för lite målning och resultatet vart riktigt bra eller vad tycker ni ?

Detta är som sagt sista updaten och ett galleri kommer upp inom kort med de slutgiltiga bilderna.

Hörs snart igen gott folk!

PS. Wrynn kommer ställas ut på Dreamhack Summer 2020 så är ni på plats kom gärna förbi och säg hej och ta en titt på bygget!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Proffsmoddare

Wrynn har blivit nominerad till månadens mod hos bit-tech denna måndag tillsammans med många andra coola mods. Ifall ni har missat detta och så hittar ni det här https://forums.bit-tech.net/index.php?threads/mod-of-the-mont...

Visa signatur