Noctua släpper svarta varianter av populära NH-D15, NH-U12S och NH-L9i

Noctua släpper svarta varianter av populära NH-D15, NH-U12S och NH-L9i

Den som föredrar ett helsvart innanmäte i datorchassit kan nu jubla över att Noctuas populära kylare NH-D15, NH-U12S och NH-L9i lanseras i svart utförande.

Läs hela artikeln här

Wait WHAT!?
Noctua kylare som är... snygga?!?!

Grisar KAN flyga

Senast redigerat 2019-10-09 15:02

Ohh, det börjar närma sig fulländat! Får bli en sådan i nästa bygge.

Ännu ett företag som sviker sina egna principer. Nu blir det BOJKOTT!

Skrivet av heffaklumpmamma:

Ännu ett företag som sviker sina egna principer. Nu blir det BOJKOTT!

Dom haft chromax länge

Åhhhh så snyggt! Att de inte var det från början!

Buuuuuuuuuu!
Jag gillar standardfärgerna och ingen annan ska få vara nöjd med sina datorbyggen!!!

LTT versioner finns på Amazon som dessutom är i lager, eller det fanns då jag såg igår.

Och jag som väntade många år med att köpa, tillslut fick det bli den fula nh d15 till nya ryzen bygget, kunde de inte kommit med detta lite tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av tvelander:

Dom haft chromax länge

Sant. Jag har dock bojkottat dem sedan dess, bara på grund av att deras grejer håller och jag inte behövt köpa något.

Väntar jag på !

Superstiliga! Blir nog en investering när de dyker upp.

Men som ni ovan säger. Det är en viss charm som försvinner. Nu är det bara väldigt Be Quiet'igt helt plötsligt.

Bättre sent än aldrig

Är det 15S modellen eller originalet? Fick intrycket av att det var 15S i Linus video.

Skrivet av Gustenrocks:

Superstiliga! Blir nog en investering när de dyker upp.

Men som ni ovan säger. Det är en viss charm som försvinner. Nu är det bara väldigt Be Quiet'igt helt plötsligt.

Precis, inte riktigt Noctua längre Dock är de faktiskt riktigt snygga, ser nog bra ut på bl.a. hel-svarta moderkort.

Wow, wow, wow, oironiskt. Stor skillnad! Hade tänkt banga nytt bygge, så ser man det här...

Skickades från m.sweclockers.com

Ger Fylking hade här sagt sitt favoritord!

Tack som fan. Visst är brun-beige kult, men vi lever ju ändå i framtiden. Valmöjligheter är alltid bra.

Tänk om de faller för RGB-sjukan också dock, nu känns det som det kanske skulle kunna hända.

Det hade ju varit okej om metallen varit i sitt originalutförande. Man vill ju inte tappa prestanda om man nu gör det med färgen.

Yes! De här skall firas. Jag har önskat i flera år att Noctua skulle få ut sina kylare i svart.

Borde dom gjort för länge sedan.

TACK!
Efter mycket om och men så skaffade jag mig ett chassi med sida i härdat glas (hade föredragit en stålpanel), och sedan dess så har jag tittat lite surt på min NH-D14. Blir nog att man byter snart.
Nu önskar jag bara att Noctua även släpper sina 200mm fläktar som chromax...

Jag med!

Skrivet av timpelay:

MINA !!!

Ahhhh, missade att det var NH-U12A och inte NH-U12S med NF-A12x25 PWM fläktarna!

Yes! Äntligen kan jag se dammet bättre och snabbare... som jag väntat.

Skrivet av tvelander:

Jag har haft den i min hand!

NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

Skulle aldrig köpa en Noctuafläkt som inte är bajsbrun!