Cat6-kabel, LG Soundbar och Steam Link

Permalänk
Medlem

Cat6-kabel, LG Soundbar och Steam Link

Hej

Säljer av lite grejer jag har haft liggandes i lägenheten.

1. Ca 60-80 meter CAT6-kabel
Köpte på mig 100 m när jag renoverade lägenheten men har bara använt ca 20 meter.

2. LG Soundbar NB4530A
Fungerade bra senast jag använda det för snart 4 år sedan och den inhandlades för kanske 6 år sedan och kostade mig då runt 4000. Köptes ifrån UK så det medkommer två adaptrar för svenska el-uttagt. Den har blåtand.
Jag ger också bort ett ”vesa-mount” för själva baren så man kan sätta den över eller under sin TV. Verkligen ingen avancerad mount.

3. Steam Link
Alla vet väl vad detta är. (?) Jag köpte den då STEAM körde någon 90% rea för två år sedan. Jag har sedan dess aldrig använt den – den är inte ens funktionstestad.

4. Trust GXT 608 datorhögtalare
Datorhögtalare. Ser gräsliga ut med sina röda LEDs men ungar gillar av någon anledning looken. Ca 20 minuters total användning.

Skickas ej utan hämtas kring min bostad vid fridhemsplan i Stockholm. Betalning enbart via swish då varorna byter hand – swisha inte i förväg.

Budgivning till söndag när tuppen galer. Snabb avhämtning kan komma att prioriteras över högsta bud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

3. 100kr + Frakt För Steam Linken

Visa signatur

Rig 1: 13600KF, Prime Z790-A Wifi , EVGA GTX1080Ti, 32GB DDR5

Rig 2: E5-2680 v3, Asus X99-E, 2x GTX970, 32GB DDR4

Permalänk
Medlem

120 för steam link hemtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bregell:

3. 100kr + Frakt För Steam Linken

Tyvärr så så är det upphämtning som gäller.

Skrivet av ResarXam:

120 för steam link hemtar

Kan du hämta upp den imorgon lördag? Jag jobbar på kungsbron mellan 07-15 och är sedan tillgänglig hemma vid 19-22 typ.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Avstängd

Hej. LG soundbar och steam link. 500kr kan komma förbi och hämta idag. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hernanros:

Hej. LG soundbar och steam link. 500kr kan komma förbi och hämta idag. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, jag är hemma efter 19. Funkar det för dig?

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

steam link kvar?

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony32:

steam link kvar?

Japp

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Vad ska du ha för den? Och är du en av dom som ta förskott? I dont do förskott nämligen

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti