Microsofts Surface-evenemang – Andreas och Jonas sammanfattar de bärbara nyheterna

Permalänk
Melding Plague

Microsofts Surface-evenemang – Andreas och Jonas sammanfattar de bärbara nyheterna

Det blev en kavalkad av bärbara hårdvarunyheter under gårdagens Microsoft Surface-evenemang. Andreas och Jonas tar plats i studion för en snabb genomgång av de nya prylarna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Surface duo var helt klart en intressant överraskning. Skulle kunna vara väldigt användbar till jobbet, givet att det kommer funka bra med de två skärmarna och apparna verkligen anpassas efter det.

Permalänk
Medlem

Hade inte koll på att det inte fanns stöd för OpenGL i ARM versionen av Windows. Det var ju tråkigt att höra.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Surface Duo var mest intressanta enheten och skulle lätt kunna tänka mig denna beroende på priset så klart.

Är riktpriset 2000 Usd = 25 000 sek som Samsungs enhet lär det inte bli det.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Surface Duo: otroligt intressant
Samma sak hade jag sagt med Surface Neo om det inte vore för Windows 10X. Inväntar fler nyheter angående 10X (TEN TEN!) men med beskrivningen att allting körs i molnet är inget jag kan tänka mig att hoppa på atm

Permalänk
Medlem

Måste säga att det är otroligt kul att @loevet fått så stor del på Sweclockers. Kvalietet rakt igenom.
Surface Duo ser jag förövroigt mycket fram emot. Hade tänkt lägga vantarna på OnePlus 7T men har bestämt mig att vänta in denna skapelse istället.

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Medlem

Om det kommer en Surface Duo Mini som får plats i en "enligt standarden manlig framficka" så skulle jag kunna tänka mig en sådan. I nuläget känns den för stor för att vara användbar på det sättet jag vill ha det.

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@N0tepad: Tackar och bockar för de vänliga orden, kul att min närvaro hjälper mer än den stjälper Ja jag blev också förvånansvärt pepp på Surface Duo, så pass mycket att jag funderat på om min nuvarande telefon ska få leva ett år mer än tänkt så jag kan se om Surface Duo kan vara ett alternativ nästa år.

Om du har funderingar om Oneplus 7T får du mer än gärna ställa frågor i tråden jag skapade. Har en testenhet inne från pre-briefen med Oneplus, vi testar inte telefoner men det betyder inte att jag inte kan svara på frågor om telefonen.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Undain: den här uppmärksammade självaste herr @klorixx mig på

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Kan mycket väl bli en duo när det närmar sig, beror förstås på priset men Surface brukar vara välbyggda skapelser.

Visa signatur

-------------------------------------------------------------------------System 1: Thermaltake Xaser VI, Corsair AX750, Gigabyte Z68X-UDH3-B3 rev 1.3, Intel i7 2700K @3,8GHz, Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz CL10, Gigabyte Radeon R9 200 HD7950.