Permalänk
Medlem

Xbox one

Säljer Xbox one.
Annons avser endast konsol samt strömförsöjning.
Jag har noterat att denna konsol låter mer än min xbox one s. Kanske räcker det att göra rent den på damm invändigt?

Finns i Skövde och jag tänkte att ni få buda.
Kan givetvis även frakta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du fått nåt bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Har du fått nåt bud?

Nope inga bud. Den kommer nog hamna på tradera om jag inte får något vettigt bud här. Jag brukar oftast sälja på tradera då det går rätt snabbt och smidigt samt att jag har bra omdömen där. Men senate månaderna så har jag lagt över 1000kr på auktionsavgifter där så det vore rätt bra med lite alternativ till tradera och eftersom jag hänger en hel del här så tänkte jag börja prova att sälja här också.

Nu fick du lite mer svar än du var ute efter ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Nope inga bud. Den kommer nog hamna på tradera om jag inte får något vettigt bud här. Jag brukar oftast sälja på tradera då det går rätt snabbt och smidigt samt att jag har bra omdömen där. Men senate månaderna så har jag lagt över 1000kr på auktionsavgifter där så det vore rätt bra med lite alternativ till tradera och eftersom jag hänger en hel del här så tänkte jag börja prova att sälja här också.

Nu fick du lite mer svar än du var ute efter ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Har du någon aning vad du vill ha för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Har du någon aning vad du vill ha för den?

800kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

800kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Hmm, hade nog tagit den om en kontroll medföljde. Ska se om jag hittar några som säljer kontroller sen återkommer jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Hmm, hade nog tagit den om en kontroll medföljde. Ska se om jag hittar några som säljer kontroller sen återkommer jag

Jag använder kontrollen med den andra xboxen så jag sänker hellre priset än skickar med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag använder kontrollen med den andra xboxen så jag sänker hellre priset än skickar med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, hur mycket ligger frakten på? Och vad kan du tänka dig sänka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Okej, hur mycket ligger frakten på? Och vad kan du tänka dig sänka till

Kollar jag på postnord så står det 149kr för upp till 5kg. Jag har för mig konsollen väget strax över 3kg och 5kg var steget över. Jag brukar ju mest skicka via tradera och då får man ju rabatt på frakt. Nu ser det dock lite dyrare ut att skicka som privatperson. Jag vet inte ifall något annat företag är billigare att välja. Men vi skulle ju kunna betala halva frakten var så blir det ju 75kr isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Kollar jag på postnord så står det 149kr för upp till 5kg. Jag har för mig konsollen väget strax över 3kg och 5kg var steget över. Jag brukar ju mest skicka via tradera och då får man ju rabatt på frakt. Nu ser det dock lite dyrare ut att skicka som privatperson. Jag vet inte ifall något annat företag är billigare att välja. Men vi skulle ju kunna betala halva frakten var så blir det ju 75kr isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Fortfarande liiite högt då jag hittade en som sålde för 1000 med handkontroll

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Fortfarande liiite högt då jag hittade en som sålde för 1000 med handkontroll

Vad tycker du är ett rimligt pris inklusive frakt då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Xboxen hamnade på tradera
https://www.tradera.com/item/370042151
1kr utropspris och auktion slutar i övermorgon på onsdag 23okt kl 21:38

Skickades från m.sweclockers.com