Söker Battlefield 4, Battlefield Hardline och Battlefield V spelare

Permalänk

Söker Battlefield 4, Battlefield Hardline och Battlefield V spelare

Jag söker er som vill spela ihop, främst Battlefield 4 och hardline. Men BFV funkar med.
Jag har inte lirat på flera månader och spelen är inte så populära bland mina vänner/kontakter.
Discord finns men jag personligen föredrar Teamspeak 3 där jag har en egen server med en non profit licens (512 clinter som max).

Hör gärna av er.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem

@Hasseman84: Jag spelar ofta dessa spel med mina kompisar. Ej hardline. Är även med i en stor discord clan där vi jag ofta kör bf5 med masor av folk. Heter OPS_076 på origin om du vill lägga till mig. Ps jag använder inte teamspeak.

Permalänk
Medlem

@Axel95: Hallå! om det fortfarande är vid intresse så spelar jag bf4 och regelbundet så pma mig ditt nick så addar jag dig . spelar 99% mest conquest vanilla+dlc

Permalänk
Medlem

@dllr: ja jag spelar ibland. Lägg till OPS_076 om du vill spela någon gång

Permalänk
Medlem

@Axel95: done and done

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Jag söker er som vill spela ihop, främst Battlefield 4 och hardline. Men BFV funkar med.
Jag har inte lirat på flera månader och spelen är inte så populära bland mina vänner/kontakter.
Discord finns men jag personligen föredrar Teamspeak 3 där jag har en egen server med en non profit licens (512 clinter som max).

Hör gärna av er.

Hej

Själv är jag lite av samma sits, är en man på 38år som spelar när tillfälle ges, oftast helger men ibland efter jobbet om man har orken. Lite tråkigt när man sitter och spelar och enbart får kontakt med 14 åringar.

Tyvärr är det färre och färre vänner som har tid att spela.

Vi kanske kunde spelat? Fler kanske ansluter sig?

Jag innehar dom flesta Battlefield men spelar mest V samt 4an. har även en drös andra spel jag brukar skifta mellan.
Blir alltid roligare om man är fler, innehar Discord om det funkar? men TeamSpeak går säkert att ordna.
Observera jag är Skåning så vi kanske får snacka Engelska? haha

Jag heter S2Andy på origin och det är fritt fram att adda men meddela gärna vilka ni är ;)....

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk

Är det fortfarande nån som lirar?
Mest intresserad av BF3, BF4 och BFH.
Teamspeak 3 Servern är up and running fortfarande (med licens).

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Är det fortfarande nån som lirar?
Mest intresserad av BF3, BF4 och BFH.
Teamspeak 3 Servern är up and running fortfarande (med licens).

Hade tänkt att börja lira igen om du är intresserad
Har ett gammalt originkonto som jag vill minnas heter: tussen1 som du kan adda mig på

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

Var en flitig BF2-spelare för hundra år sedan men har nyligen hittat tillbaka till serien.

Spelar väl egentligen mest BF1 men har även BF4 och BF5 installerat även om jag inte riktigt kommit in i dom spelen.

Finns det några klaner/plutoner som man kan komma med i? Som flitig pappa så spelar jag enbart på kvällar efter 20 och det är inte alltid jag kan snacka på discord men jag spelar rätt ofta, 4-5 kvällar i veckan. Alltid roligare att spela med vettigt folk som man kan teama upp med.

PTFO is the name of the game ;). Camping snipers är inte intressant

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | GPU: PowerColor RX 6800 Red Dragon 16GB | MB: Asrock B550m Pro4 | RAM: 32GB Kingston Fury Beast 3600mhz CL18 | SSD: Corsair Force MP510B 480GB - 2x Kingston A400 480GB | PSU: Fractal Ion Gold 750W | DSP: Acer 27" Nitro XV272UV QHD IPS 170 Hz | CH: Fractal Design Meshify Mini C | M: Steelseries Aerox 5 Wireless | TB: Logitech G413

Permalänk
Medlem

Spelar BF4/BFV när tid finnes.
Använder Discord.

Permalänk

Passar på att lansera våran egen server här då!

Jag heter Shady-SE in game och spelar i våran lilla community som är nystartad för bf 4 och vi kommer även spela 2042.

PiF är våran tagg och står för Playtime is Funtime
Vi spelar endast för att ha kul och vi har en egen svensk server som heter PiF och rullar på lite hardcore banor. Det vore roligt med lite spelare på servern dygnets alla tider och just nu saknar vi sällskap.
Servern är svensk och 64 slot 60hz
Vi har inga vapenrestriktioner eller tramsiga regler, mer än att ha roligt och inte fuska samt vara någorlunda hövlig.
För att vara med i PiF är det lättast att kontakta mig på origin eller i spelet, så kan man vara med i plutonen.
Framförallt så vill vi se mera spelare på
Våran server så kom in och panga!
Välkomna
/ Shady-SE