Var blev recensionen på 3800X av?

Permalänk

Var blev recensionen på 3800X av?

Lite off topic. Men vad hände med 3800X recentionen, som skulle komma ut i veckan?

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Moderator
Forumledare

@kallandes: *inlägg utflyttat*

Det blev liiite mer än lite Off topic så jag flyttade ut inlägget från ”Köper du en Nintendo Switch Lite idag?” till en egen tråd i feedback-delen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av kallandes:

Lite off topic. Men vad hände med 3800X recentionen, som skulle komma ut i veckan?

Tjena!

Jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg att vi utlovat ett test av 3800X den här veckan, men om så är fallet ber jag om ursäkt för det.

Tanken var att köra igenom den i samband med att 3950X landade i testlabbet i slutet av september, men eftersom AMD nu har skjutit på den lanseringen så lär vi inte vänta till november med att kika på 3800X. Så en kvalificerad gissning är att det blir något i oktober!

Permalänk
Skrivet av JonasT:

Tjena!

Jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg att vi utlovat ett test av 3800X den här veckan, men om så är fallet ber jag om ursäkt för det.

Tanken var att köra igenom den i samband med att 3950X landade i testlabbet i slutet av september, men eftersom AMD nu har skjutit på den lanseringen så lär vi inte vänta till november med att kika på 3800X. Så en kvalificerad gissning är att det blir något i oktober!

Tack Jonas, då vet jag 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@kallandes: *inlägg utflyttat*

Det blev liiite mer än lite Off topic så jag flyttade ut inlägget från ”Köper du en Nintendo Switch Lite idag?” till en egen tråd i feedback-delen

Ja det var helt rätt av dig 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Skrivet av JonasT:

Tjena!

Jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg att vi utlovat ett test av 3800X den här veckan, men om så är fallet ber jag om ursäkt för det.

Tanken var att köra igenom den i samband med att 3950X landade i testlabbet i slutet av september, men eftersom AMD nu har skjutit på den lanseringen så lär vi inte vänta till november med att kika på 3800X. Så en kvalificerad gissning är att det blir något i oktober!

Stort förlåt. Det var Navikorten, och dom har ju kommit ut. Kollade om hela fredagspanelen. Men det är ju så sevärt, så det gjorde ingenting. Tråkiga var bara för mig, att jag sprang och köpte en 9900k. Men var i akut behov av nytt modermodem

Visa signatur

9900k på vatten