Följer tillbehör för rackmontering med vid köp av Eaton UPS?

Permalänk
Inaktiv

Följer tillbehör för rackmontering med vid köp av Eaton UPS?

Lyckas inte få några 100% säkra svar från webbutikerna och Eaton har inte själva svarat än.

Så tänkte jag kollar här om det är någon som köpt rackmonteringsbar UPS från Eaton och vet om det följer med alla tillbehör för att kunna montera upp den i racket. Eller om man måste köpa till detta som extra tillbehör?

I mitt fall ska det monteras upp i ett golvskåp från toten.

Permalänk
Medlem

Kan inte svara specifikt för just denna men det brukar aldrig ingå utan får köpas som tillbehör.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Celebmir:

Kan inte svara specifikt för just denna men det brukar aldrig ingå utan får köpas som tillbehör.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, märkligt.
Hittar nämligen inga tillbehör för montering, varken hos eaton eller toten, som ska användas för montering.

Permalänk
Medlem

@anon170706: Vilken modell gäller det? Skulle säga att med största sannolikhet ingår det.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sludent:

@tqila: Vilken modell gäller det? Skulle säga att med största sannolikhet ingår det.

Det gäller någon, eller alla, av modellerna 5P 850iR, 5P 1150iR och/eller 5P 1550iR.

inte bestämt mig vilken jag ska köpa än av dessa tre. Den största av dem (5P 1550iR) är mest med i funderingen pga att proshop säljer den billigare än vad de säljer 5P 1150iR av någon anledning..

EDIT: lyckades hitta info nu, om den nu är korrekt dvs.

https://www.eaton.com/content/dam/eaton/products/backup-power...

Där står det:

Citat:

4-post rail kit (included)
Optional 2-post rail kit:
 1U(R): RK2PA
 2U(RT): 103007018-5591

Så, då följer det med andra ord med alltså..

Permalänk
Medlem

@anon170706: Japp, då har vi en säker källa. Har alltid fått med själv och det står även iinstruktionen att det ska följa med också.