Total War Saga: Troy avtäcks – mänskliga minotaurer och ekonomi utan pengar

Permalänk
Melding Plague

Total War Saga: Troy avtäcks – mänskliga minotaurer och ekonomi utan pengar

Total War Saga: Troy tar spelserien till sin tidigaste epok någonsin – bronsåldern och Illiadens Grekland. Slåss för ära och rättvisa i stora bataljer, som Akilles eller Trojas prins Hector.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

De här kan ju bli nåt

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem

Vad är en mänsklig minotaur? Då en "vanlig" minotaur är hälften människa och hälften oxe, är då en mänsklig minotaur 75 % människa och 25 % oxe? Såna känns det ju nästan som om man har träffat på i verkligheten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gusnan:

Vad är en mänsklig minotaur? Då en "vanlig" minotaur är hälften människa och hälften oxe, är då en mänsklig minotaur 75 % människa och 25 % oxe? Såna känns det ju nästan som om man har träffat på i verkligheten.

En person som cosplayar som minotaur?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem

Enligt deras sida på Steam "A Total War Saga: TROY will be released for macOS and Linux shortly after Windows."

Och det är ju trevligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Lite bittersweet. Älskar att läsa om antika Grekland, men det är ju perioden runt det peloponnesiska kriget som är mest intressant

Permalänk
Medlem

Mer fantasy och hjältar, nej tack. Ge mig Medieval 3 och Fjällräven.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sista ToW spelet jag köpte är Rome 2. jag vill ha ett nytt Medieval eller WW1 o WW2.

Fantasy som ToW warhammer och liknande intresserar mig nada.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Skrivet av MisterTipp:

Lite bittersweet. Älskar att läsa om antika Grekland, men det är ju perioden runt det peloponnesiska kriget som är mest intressant

Det täcks redan in av Rome 2-expansionen Wrath of Sparta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@jlofqvist: Men det DLCet var ju under en del kritik om man säger så, ganska lite content.