Sex Batman-spel gratis i Epic Games Store (I'm Batman!)

Permalänk
Medlem

Sex Batman-spel gratis i Epic Games Store (I'm Batman!)

Batman: Arkham Collection samt Lego Batman Trilogy gratis på Epic Games Store.

Batman™: Arkham Asylum
Batman™: Arkham City
Batman™: Arkham Knight

LEGO® Batman™: The Videogame
LEGO® Batman™ 2: DC Super Heroes
LEGO® Batman™ 3: Beyond Gotham

Free Now - Sep 26

Permalänk
Relik 📜

Bra deal! Eller ja, gratis är väl alltid bra, men det här var.. extra bra. På något sätt äger jag inget eller har spelat något av de här sex spelen, så kanske är dags att passa på.

PS! Bröt ut till egen tråd, tycker det förtjänar lite extra strålkastare!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem

Men jag håller ju fortfarande på med Mutant year zero!
De får nästan ta och lugna sig lite annars vetifan när jag köper ett spel nästa gång..

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Så... vilka av dessa spel är faktiskt bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Så... vilka av dessa spel är faktiskt bra?

Asylum & City!

Knight hade stora tekniska problem vid release och blev värsta shitstormen. Nu löste de väl problemen så spelet är spelbart men om det är bra eller inte kan jag inte uttala mig om då jag bara kört det i några timmar.

Inte spelat LEGO men hade inte velat göra det heller.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Asylum & City!

Knight hade stora tekniska problem vid release och blev värsta shitstormen. Nu löste de väl problemen så spelet är spelbart men om det är bra eller inte kan jag inte uttala mig om då jag bara kört det i några timmar.

Inte spelat LEGO men hade inte velat göra det heller.

Inga problem med Knight och har man spelat asylum och city så missar man verkligen om man inte spelar Knight.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Gratis är gott! blir man farsan någon gång så är det inte fel att ha en massa barnspel på sitt konto som slyngeln kan spela

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Skrivet av Sinery:

Så... vilka av dessa spel är faktiskt bra?

Rocksteadys spel är bra och atmosfäriska, intressant stories och mycket kött på benen om man vill fördjupa sig i Batman-lore. Lego-spelen vet jag däremot inget om.

Visa signatur

"Humanis Veritas"

Permalänk
Medlem

Arkham Knight var fantastiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Gratis är gott! blir man farsan någon gång så är det inte fel att ha en massa barnspel på sitt konto som slyngeln kan spela

Får hoppas möjligheten att låta barnen spela spel från ens konto medans man själv spelar något annat på kontot blivit bättre då... just nu är sådant otroligt begränsat och yxigt. Märks inte när man är själv, men när man har tre barn hemma, ett bibliotek på 1500 spel men ändå tvingas köpa spel man redan har igen bara för att alla barn låses ute från mitt bibliotek om jag råkar spela något av mina 1500 spel så saknar man nästan fysiska skivor.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Jag har en kopia av Arkham Asylum som jag säkert haft sen 2012 eller nåt sånt.
Har fortfarande inte brutit plasten på den.

Ungefär samtidigt köpte jag Saints Row 2.
Igår bröt jag plasten på Saints Row 2 och installerade, har haft det så länge att prislappen börjat både gulna och blekna.

Men gratisutdelningarna börjar komma ifatt mig, jag tror jag börjar bli "för gammal" för spel.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Skrivet av Aphex:

Men jag håller ju fortfarande på med Mutant year zero!
De får nästan ta och lugna sig lite annars vetifan när jag köper ett spel nästa gång..

Riktigt bra spel. Tänkte köpa expansion när man har spelat färdigt Gears.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Klarade inte av kontrollerna vid slagsmål, blev bara förbannat, backa och puckla var helt omöjligt eftersom det är konsollspel, skiten vänder sig hela tiden, tror jag gav upp efter 20min eller så.
Inget att spela på pc med mus/tangentbord(IMHO)
(tror det var Asylum)

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Så... vilka av dessa spel är faktiskt bra?

Alla? I Alla Arkham spelen i alla fall. Jag har visserligen bara spelat lite av Knight men inte stött på några tekniska problem alls då jag köpte det efter att det blivit patchat.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Jahopp, då blev det dags att fixa ett Epic konto då

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Livsnjutare 😎

Asylum och City är två riktigt bra spel!

Inte heller spelat Knight eftersom det drogs med så mycket problem vid release, men det ligger på bucket-listen...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Hjälpsam

Tillagt på företagets Demo-konto, egna kontot och grabbens konto.. FIIIIN Bundle

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Nej, jag vägrar för att det inte är Steam! Gratis är skit, jäkla kapitalister.

Näe men, har lagt till dem, hade någon av dem på PS4 men blev aldrig av, får se om jag testar dem någon.

Vissa av spelen de har gett bort under senaste månaderna har varit riktigt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Så... vilka av dessa spel är faktiskt bra?

Asylum och City, som tidigare har sagt. Gillade särskilt det första, sedan blev det lite mer - meh för min del.

Knight har jag försökt att spela tre gånger nu sedan släppet - men fortfarande massor med quest breaking bugs och missions som inte fungerar. Verkar tyvärr vara ganska random - så jag skulle säga att spelet fortfarande är en teknisk sophög då det inte går att spela för min del.

Permalänk
Medlem

Lego spelen är bra! Ser mer fram emot att sätta tänderna i dom än de andra tre.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Hjälpsam

Lego spelen är riktigt bra barnspel, inte för de minsta visserligen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Inga spel som egentligen intresserar mig supermycket men jag vet att de är högt ansedda så självklart lägger jag ju till detta till mitt konto. Vem vet liksom

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Spelat första batman på xbox360, var riktigt kul.
Fantastikst att de ger bort så mycket spel(men som små barnsföräldre hinner man inte ens installera dem, men hoppas tjänsten finns kvar när barnen blivit äldre).

Ser ut på epic hemsida att 26e september får man metro redux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inquam:

Får hoppas möjligheten att låta barnen spela spel från ens konto medans man själv spelar något annat på kontot blivit bättre då... just nu är sådant otroligt begränsat och yxigt. Märks inte när man är själv, men när man har tre barn hemma, ett bibliotek på 1500 spel men ändå tvingas köpa spel man redan har igen bara för att alla barn låses ute från mitt bibliotek om jag råkar spela något av mina 1500 spel så saknar man nästan fysiska skivor.

Jag har insett detta själv. Därför har jag t.ex. öppnat Epic-konton till alla barnen där jag samlar på mig alla dessa gratisspel så har de nånting att börja med snart. Det är lite bättre iaf, men problemet som du nämner kvarstår.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Hmm, dags att skaffa Epic launchern då. 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har spelet Några lego spel med min son, de är ju ganska roligt och finns lite Puzzle som man måste lösa. Bli kul när pöjken ser lösningar direkt när jag ser inget... 😂😅😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Jag har insett detta själv. Därför har jag t.ex. öppnat Epic-konton till alla barnen där jag samlar på mig alla dessa gratisspel så har de nånting att börja med snart. Det är lite bättre iaf, men problemet som du nämner kvarstår.

/hulle.

EXAKT samma sak har jag gjort. Ser även till att samla kopior av alla Humble Bundle spel som är gratis vid något tillfälle osv.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Näh, så lätt lurar ni inte mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Näh, så lätt lurar ni inte mig.

Skickades från m.sweclockers.com

du lurar bara dig själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

...
PS! Bröt ut till egen tråd, tycker det förtjänar lite extra strålkastare!

Här anstränger man sig för att lägga meddelandet på rätt ställe så kommer någon iklädd svarta långkallingar, svart cape och en svart mask, ropandes I'm Batman!, och hänger upp meddelandet i en helt egen tråd.