SweClockers Live! nära slutsålt på fyra dagar

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Live! nära slutsålt på fyra dagar

Från URL till IRL. På mindre än en vecka är har vi nästan sålt slut på till SweClockers Live! och nu återstår endast ett tiotal biljetter till vårt stora 20-årsjubileum.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag hade verkligen uppskattat en inbjudan. Men tyvärr hade jag behövt tacka nej pga kalendern ändå.
Men så är det när man varit förhållandevis inaktiv här senaste åren.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Igelkott:

Jag hade verkligen uppskattat en inbjudan. Men tyvärr hade jag behövt tacka nej pga kalendern ändå.
Men så är det när man varit förhållandevis inaktiv här senaste åren.

Det kan man ju alltid ändra på! Du är ju välkommen till alla Meet & Geek också, supertrevligt där med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Sjukt ändå vad fort 20 år kan flyga förbi. Känns som det var igår man skröt om vilken stepping man fick på sin Barton.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig en biljett om det finns kvar.

Permalänk
Inaktiv

Hade förhinder denna gång, men tiden går fort! Dyker upp vid 30 och 40 lätt!

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna på om det finns en plats över.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Igelkott:

Jag hade verkligen uppskattat en inbjudan. Men tyvärr hade jag behövt tacka nej pga kalendern ändå.
Men så är det när man varit förhållandevis inaktiv här senaste åren.

Klart du ska ha en inbjudan! Om inte annat så vi minns dig till nästa gång.

Och som @Edin säger är du varmt välkommen till SweClockers Meet & Geek! Nu kanske det dröjer innan vi kör en i närheten av dig, men målet är åtminstone en i kvartalet och utspritt i vårt avlånga land, så ... förr eller senare?

Skrivet av Fulci:

Jag kan tänka mig en biljett om det finns kvar.

Skrivet av ågren:

Jag hänger gärna på om det finns en plats över.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag lägger till er båda! Inbjudningar lär komma "inom kort" (under helgen).

Skrivet av anon193054:

Hade förhinder denna gång, men tiden går fort! Dyker upp vid 30 och 40 lätt!

Vi ses 2029! Nej fan, vi ses långt innan dess.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Ja tiden går fort, medlem i 17 år så delar gärna nostalgian om det finns en biljett över

Visa signatur

"Inget är så sällan så dåligt att det inte kan bli sämre"

ICQ 121622050

Permalänk
Medlem

Ja, det är helt sjukt vad tiden går.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Medlem i 16 år själv, lurkat desto längre.

Hade varit trevligt att hänga på 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Väldigt intresserad av en inbjudan, har försökt få det att passa med meet and geek tidigare men inte haft möjlighet tyvärr.

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hänga på om det finns platser kvar, så intresserad av inbjudan.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Avstängd

Sätter upp mig på reserv-listan också, hade varit kul avbrott från plugget.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av SchaaSchaa:

Väldigt intresserad av en inbjudan, har försökt få det att passa med meet and geek tidigare men inte haft möjlighet tyvärr.

*Tittar på din angivna plats* Det är en bit bort, så klart du ska komma till Stockholm först!

Skrivet av thompson:

Skulle gärna hänga på om det finns platser kvar, så intresserad av inbjudan.

Skrivet av cider123:

Sätter upp mig på reserv-listan också, hade varit kul avbrott från plugget.

Jag löser inbjudan åt er alla under dagen! Ett mail kommer skickas till den e-postadress som är registrerade på era respektive SweClockers-konton. Skicka gärna PM till mig när ni knipit en biljett eller om ni inte fått inbjudan mot slutet av arbetsdagen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hänger gärna på om det finns plats kvar.
Har letat förtvivlat efter inbjudan men har inte hittat någon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kommer vara i krokarna den helgen utan planer. så tar gärna en biljett om det finns plats kvar!

PS. Efter överläggning med regeringen verkar jag redan vara bokad den kvällen

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Skrivet av Jacob:

*Tittar på din angivna plats* Det är en bit bort, så klart du ska komma till Stockholm först!
Jag löser inbjudan åt er alla under dagen! Ett mail kommer skickas till den e-postadress som är registrerade på era respektive SweClockers-konton. Skicka gärna PM till mig när ni knipit en biljett eller om ni inte fått inbjudan mot slutet av arbetsdagen.

Tack så mycket för inbjudan! Kan inte annat än hålla med känns som ett bra ställe att börja

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }