Intels Xe-grafikkort får fler detaljer i uppdatering till Linux

Permalänk
Melding Plague

Intels Xe-grafikkort får fler detaljer i uppdatering till Linux

Grafikkort baserade på Intels arkitekturer i Xe-familjen medför inte bara prestanda, utan även nya funktioner i displayenheten för förbättrad prestanda.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hjälpsam

But will it play Crysis Remastered?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Skrivet av Fluf:

But will it play Crysis Remastered?

Oh snap!

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Medlem

Ska bli riktigt kul att se hur dessa kort kommer fungera när det kommer till VFIO-miljöer, kan Intel få till kort som inte lider av "reset bug" eller "code 43"-problem och med hyfsad prestanda kan jag mycket väl tänka mig att dessa kan bli populära kort hos entusiaster.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Kanske ändå bäst att inte ha några höga förväntningar ifrån Intel vad gäller grafikkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gargamelo:

Kanske ändå bäst att inte ha några höga förväntningar ifrån Intel vad gäller grafikkort.

Är vårat ända hopp om nu inte stora navi lyckas sätta press på nvidia ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

here we go!