Permalänk

Har ni sett att sista avsnittet har en post-credit scen? Det var fascinerande minst sagt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk
Inaktiv

Ser att många inte verkar ha gillat Obi; tyckte väl att den inte var den bästa Star Wars jag sett, men den dög för mig. Helt okej underhållning, och sedan så pröjsar jag ju redan för D+, så då kan man ju lika gärna titta... Boba som många också inte tyckte så mycket om gillade jag faktiskt riktigt skarpt. Tycker om när en person vet om att han är badass men inte bryr sig om att skryta om det eller flasha och stajla sig, utan bara kör på och gör badass saker istället. Typ som i Top Gun: Maverick när gamlingen Tom Cruise visar alla andra var skåpet ska stå.

Andor var fantastiskt välgjord på alla plan, gillade den lika mycket som Mandalorian. Den lär ju vinna en del priser den här serien kan jag tänka mig... När Disney verkligen får till det är de i absolut världsklass.

Permalänk
Medlem

Andor är med råge den aboslut bästa Star Wars serien to date. Mandalorian, Boba Fett o Obi-Wan känns som flamsiga lågbudget-serier i jämförelse. Jag hoppas verkligen att Disney tar hinten o kickar Favreau o Filoni o bara anställer manusförfattare i rang med Tony Gilroy framöver.