Permalänk

Razer Tartarus V2 | Yay or nay?

Tjena! Är det någon som har lite koll på dessa kompakta tangentbord som enbart har programerbara knappar på sig? Funderar på att införskaffa en till större RPG spel så som WOW, men är inte helt hundra på om det är värt det.

Någon som har erfarenhet av dessa? Har ni köpt en och ångrat er, eller är det ett krav i vardagen för att fungera ordentligt?

Permalänk
Medlem

Inte värt det! Jag har en Razer Noztromo. Använder den knappt, och aldrig för rpg. kör vanligt tagentbord med mekaniska knappar och en mus med knappar på så har du allt du behöver!

//ExOster

Permalänk
Medlem

Instämmer! Jag hardcore raidade med en välkänd guild i i mina tidigare dagar och jag skulle starkt rekommendera ett tangentbord (TKL eller compact) och så lägger du macroknapparna på musen istället. Körde en G600 där du har 12 knappar på sidan plus ytterligare 12 med deras G shift i vilket är 24 knappar bara på din hand. Finns även Razer Naga ifall det är så att du gärna skulle vilja ha Razer

Om det är "för många" knappar så skulle jag rekommendera G602 där du kör med 1 batteri istället för 2.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Razer Tartarus V2 All the way!