Permalänk
Medlem

Surface Pro 4 & 32GB DDR4

Hej!

Säljes pga uppgraderingar.

Surface Pro 4
Surfplatta med Win 10 Pro på. Har använts mest för slösurf, serier och comics. Har läst sjukt mycket Marvel på den och kommer nog aldrig gå tillbaka till att läsa vanliga serietidningar. Typecover (skärmskyddet med tangentbord och styrplatta), laddare, surface pen och originalförpackning medföljer. Inköpt 2016 på Inet så ingen garanti. Inga skavanker/repor på själva plattan men typecover't är lite nött i kanterna.
Specs: https://www.inet.se/produkt/1978293/microsoft-surface-pro-4-i...
Bud:3000kr

32GB G.Skill Aegis 2133mhz
Del av ett 64GB-kit men har endast kvar dessa 2x16-stickorna. Därav ingen garanti. Ger inga fel i memtest, funkar 48h+ utan anmärkningar på sin angivna frekvens.
Bud:1000kr

Samtliga bud tas som +frakt. Kan hämtas i Spånga.

Läs hela annonsen här

La till info om batteriet. Edit 2: Hittar inte originallådan, la till slutdatum.
Permalänk
Medlem

Batteristatus?

Permalänk
Medlem

@Gawgizz: Tjena! Skrev med det i första vändan men råkade refresha sidan ^^

Batteriet klarar sig i ca 4h till 10% då den går ner i batterisparläge. Reser väldigt mycket till Skåne som har en restid på 5h och jag behöver alltid toppa upp det lite för att klara resan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Gawgizz: Tjena! Skrev med det i första vändan men råkade refresha sidan ^^

Batteriet klarar sig i ca 4h till 10% då den går ner i batterisparläge. Reser väldigt mycket till Skåne som har en restid på 5h och jag behöver alltid toppa upp det lite för att klara resan.

Vad säger Windows om batteriet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gawgizz: Kollar när jag kommer hem om någon timme.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Gawgizz: Kollar när jag kommer hem om någon timme.

Batterybar kan visa slitaget på batteriet i procent.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gawgizz: Sådär! Batterybar visar 4:04 timmar. Ser att när jag inte har igång musik eller video på den så pendlar den mellan 6-8h så det är 4h av video-tid. Ganska pang på rödbetan

Vill även meddela att jag tyvärr inte hittar originallådan och kommer uppdatera huvudposten. Lägger till ett slutdatum på bud. Riktigt konstigt, har kvar -samtliga- lådor på alla andra elköp jag har gjort de senaste 10 åren. Tycker fortfarande att startbudet är skäligt dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

Hej!

Säljes pga uppgraderingar.

Surface Pro 4
Surfplatta med Win 10 Pro på. Har använts mest för slösurf, serier och comics. Har läst sjukt mycket Marvel på den och kommer nog aldrig gå tillbaka till att läsa vanliga serietidningar. Typecover (skärmskyddet med tangentbord och styrplatta) och laddare medföljer. Inköpt 2016 på Inet så ingen garanti. Inga skavanker/repor på själva plattan men typecover't är lite nött i kanterna.

Batteriet klarar sig i ca 4h till 10% då den går ner i batterisparläge. Reser väldigt mycket till Skåne som har en restid på 5h och jag behöver alltid toppa upp batteriet lite för att klara resan.

Specs: https://www.inet.se/produkt/1978293/microsoft-surface-pro-4-i...
Bud:3000kr

32GB G.Skill Aegis 2133mhz
Del av ett 64GB-kit men har endast kvar dessa 2x16-stickorna. Därav ingen garanti. Ger inga fel i memtest, funkar 48h+ utan anmärkningar på sin angivna frekvens.
Bud:1000kr

Samtliga bud tas som +frakt. Kan hämtas i Spånga. Sätter slutdatum nästa torsdag den 22e, är jag nöjd med ett bud innan dess kan jag välja att avsluta annonsen.

Läs hela annonsen här

500kr för minnen

Visa signatur

AMD Ryzen7 3700X,MSI Radeon RX6800,Gigabyte X570 Aorus Pro, Corsair Vengeance LPX 16Gb, Samsung 970 EVO 500Gb, Samsung 2TB, Acer 34" Predator X34

Permalänk
Medlem

@bura: Hej! Beklagar att minnena ligger utanför din budget. Återkom när du har ett faktiskt bud

Permalänk
Medlem

Denna annons avslutas, minnena sålda och inga nya intressenter på Surfacen. Se ny annons med garderobsrensning.