Säkerhets- och trygghetskoordinator, reflektioner?

Permalänk
Medlem

Säkerhets- och trygghetskoordinator, reflektioner?

Hej alla!

Jag funderade länge i våras på om jag verkligen ville vara kvar på mitt nuvarande jobb de närmsta åren, och när jag funderat klart över det så funderade jag på om jag ville fortsätta i samma bransch. När jag svarat nej på båda mina frågor så snubblade jag över den här utbildningen till Säkerhetskoordinator, och eftersom jag sysslar en del med krisberedskap på fritiden (medlem i frivillig försvarsorganisation, samverkar med stat och kommun på olika nivåer) så kändes det klockrent.

Länk till utbildningen.

Nu vill jag höra om det kanske är någon annan här inne som ska gå utbildningen, har gått den eller funderar på den?

Jag börjar den 27e Augusti i Malmö.
Känns som om det ligger rätt i tiden också, med tanke på hur omvärldsutvecklingen eskalerar, även nationellt för den delen.

Visa signatur

Processor: Intel i7-13700K överklockad + EK vattenblock Moderkort: Asus Z790-E Strix Grafikkort: Nvidia RTX4090 FE + EK vattenblock RAM: G.Skill Trident DDR5 6400MHz CL32 Trident Z5 32GB Systemdisk: Samsung Evo 980 NVME 2TB M.2 Spel SSD: 2 x Kingston NV2 M.2 NVMe Gen 4 2TB Övrigt SSD: Crucial P3 4TB M.2 PCIe Gen 3 NVMe SSD Skärm: Dell Alienware AW3418DW 34" 3440x1440p G-Sync + Dell Alienware AW3423DW 34" 3440x1440p G-Sync Ultimate VR: Valve Index + FBT