Permalänk
Medlem

Pioneer xv-dv580

Hej!

Kan någon här hjälpa mig med två frågor?

#1 Jag har en Pioneer xv-dv580 och allt jag har är högtaralset dvs samtliga högtalare med fjärrkontroll minus tillhörande kablar, dvs jag behöver alla kablar som behövs för att kunna spela film/musik utan några problem.

#2 Efter att jag har skaffat mig samtliga kablar så vill jag kunna koppla hemmabiosystemet till en vanlig tv-skärm via hdmi och kunna spela film/spotify. Är det något jag borde tänka på för att allt ska kunna fungera problemfritt?

Jag kan tänka mig ge en liten ersättning till den som tänker hjälpa mig igenom hela mödan #swishswish

Hälsningar
Tarik

Visa signatur

_________________
Fractal Design Define R4 Titanium | Gigabyte GeForce GTX 770 2GB Windforce | Intel Core i5 3570K 3.4 GHz (Ivy Bridge) | MSI Z77A-G41 ATX | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB | Fractal Design Integra R2 650W 80+ Bronze |

Permalänk
Medlem

Har du fått hjälp? Jag har samma system som jag tänkte göra mig av med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Server: Blandat
Nätverk: Ubiquiti UDM-Pro, 2x US-48-500W, US-16-150W, US-8-150W, US-8, UAP-nanoHD, UAP-AC-Lite, UAP-AC-PRO, UAP-AC-M, 3x UVC, TS-5-PoE, 2x NBE-5AC-Gen2