Permalänk

Div frågor om WoW

Har 3 frågor.

1.
Startade upp mitt gammla konto idag och betalade för en månad (inaktivt sedan 2014) skapar en ny level 1 gubbe men kan inte skicka mina heirlooms till denna från mina andra gubbar. Får fel "starter edition accounts cannot perform that action" kan varken skicka mellan mina gubbar eller ta emot post från en kompis.

2.
Varför har jag tre olika wowkonton? Ett starter edition europe, ett wow legion (det som jag nu aktiverat igen) och ett tawanesiskt som jag aldrig har ens skapat.

Hade ca 15 olika gubbar på mitt orginal wow legion konto men nu finns det bara 5 kvar så var är alla andra?

3. Vill minnas att man för i tiden kunde se alla sina gubbar på blizzards sida samt en logg där man kunde se vilka man flyttat till vilken server.

Obs! att jag har kollat av både wow legionkontot där jag endast har 5 gubbar samt starter edtion kontot som har noll gubbar.

Minns att jag byte mellan flera realms iom att de dog eftersom men som sagt har bara 5 gubbar kvar och har kollat hela realmlistan på båda kontorna.

Tänkte bara dräpa lite tid innan classic kommer.

Stormscale ftw

Permalänk
Medlem

Heirlooms skapar du på din valda karaktär via ''collections'' (knappen ser ut som ett hästhuvud)

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

Tawanesiskt konto, flera gubbar som saknas, låter nästan som kontot blivit hackat?

Permalänk
Skrivet av Hugashaka:

Heirlooms skapar du på din valda karaktär via ''collections'' (knappen ser ut som ett hästhuvud)

Inte det som är problemet, har ju redan alla herlooms men kan inte skicka dom till min nya level 1 gubbe.

Permalänk

du behöver inte skicka dom. Du "gör" dom via collections tabben, ser ut som en häst om ja inte minns fel

Permalänk
Skrivet av Mr.W:

Tawanesiskt konto, flera gubbar som saknas, låter nästan som kontot blivit hackat?

Jo man kan ju iofs tänka så men icke, taiwankontot har funnits länge även då ja spelade aktivt men det har aldrig varit aktiverat så inga problem där.

Verkar mera att vissa gubbar försvunnit i luften med alla realmflyttar jag gjort, för inga realms är väl nerlagda och dom försvunnit på så sätt?

Har kvar ca 50 k guld, om nu det var en stor summa på den tiden, sist jag spelade kunde man lvl till 100 och man hade garnisonen.

Permalänk
Skrivet av datanerden:

du behöver inte skicka dom. Du "gör" dom via collections tabben, ser ut som en häst om ja inte minns fel

Ahh tack, det fungerade. Men kan fortfarande inte skicka väskor och pengar till min lvl 1 gubbe.

Hehe, känner mig helt lost när man inte spelat på 5 år.

Men tack för hjälpen nu kan man fördriva nån timme eller 2 innan classic.

Permalänk
Medlem

Har du köpt speltid till rätt konto? Låter som du startat någon slags free trial period.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

@Dynggrovisen: Första träffen när jag Googlar. https://us.battle.net/support/en/article/3226

Har du loggat in på korrekt konto, låter som du är på gratis kontot "starter edition"?

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Skrivet av Coca:

@Dynggrovisen: Första träffen när jag Googlar. https://us.battle.net/support/en/article/3226

Har du loggat in på korrekt konto, låter som du är på gratis kontot "starter edition"?

Jodå är inne på rätt konto har också läst att det kan ta upp till 72 timmar innan allt klickar in. Jaja skitsamma fick igång min lvl 1 med herlooms så kan tjollra på till classic

Permalänk

@Dynggrovisen: Allt funkar nu, verkar tydigen vara någon slags tidspärr när man avktiverar ett konto igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dynggrovisen:

@Dynggrovisen: Allt funkar nu, verkar tydigen vara någon slags tidspärr när man avktiverar ett konto igen.

Stämmer bra, hade samma problem när jag började spela igen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2. Har med att det är folk som har hackat ditt konto att göra. Hade samma problem för länge sedan och då kontaktade jag supporten och bad de ta bort kontona.