Permalänk
Medlem

QNIX 27" QX2710LED 2560x1440

Har en QX2710LED som samlar damm just nu, jag har kört den överklockad till 96hz men det kanske går att nå högre vilket jag inte testat.
Dual link DVI kabel och strömkabel medföljer.
Jag har inte noterat några döda pixlar eller liknande och det är den matta versionen.
Kom med bud i tråden och INTE i PM.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Möjligt att skicka den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CIA_SWE:

Möjligt att skicka den?

Det går att ordna med massor av bubbelplast och en större kartong men jag saknar originalkartong med emballage.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 800 ink. frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av CIA_SWE:

Lägger ett bud på 800 ink. frakt

Kan nog redan nu säga att jag inte skickar den för 800 inkl frakt.
Ska jag först ta bilen till Classe för att köpa bubbelplast och sedan betala frakten och sedan ta bilen till närmaste inlämningsställe är vi nere under 500:- för skärmen och då behåller jag den istället för att spendera över 1 timma på allt detta tyvärr.
Jag tjänar mer på att jobba samma tid och då utan att bli av med en skärm och slippa oroa mig för att den kommer fram hel osv.
Vill inte verka dryg men det är smidigare för mig att köra skärmen till tippen när det ligger 5 minuter bort och att åka in och svara på lite mail i 1,5 timme än att skicka något så skrymmande.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Jag tjänar mer på att jobba samma tid.

Behöver ju inte göra det på arbetstid :o.

MEN!, jag har en bättre ide då!, ryck ut styrkortet som sitter i (delen man kopplar dvi på ström in i) och skicka till mig, kan jag laga min som dog 3 veckor sedan, 200+ frakt, ryms i vadderat kuvert

Permalänk
Medlem

600:- och kan hämta imorgon eller början av nästa vecka.

Permalänk
Medlem

700:- hämtar.

Visa signatur

Define R6 | Corsair RM 750x | ASUS PRIME Z370-A | Intel Core i7 8700K | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC | Samsung 960 EVO 500GB | ROG PG279Q | DELL UP2716D |

Permalänk

1200 kr inklusive frakt.

Visa signatur

| MB: Asus ROG Strix B550-F | CPU: AMD Ryzen 9 5900x | CPU-Kylare: Corsair H100i
| GPU: GeForce RTX 3080 | RAM: Crucial Ballistix 32GB 3600 MHz
|SSD:
WB Black SN850X 1TB
| Chassi: Corsair Obsidian 450D | PSU: Corsair RM850 | OS: Windows 11 Pro 64bit

Permalänk

Hur länge ska budgivningen hålla på?

Visa signatur

| MB: Asus ROG Strix B550-F | CPU: AMD Ryzen 9 5900x | CPU-Kylare: Corsair H100i
| GPU: GeForce RTX 3080 | RAM: Crucial Ballistix 32GB 3600 MHz
|SSD:
WB Black SN850X 1TB
| Chassi: Corsair Obsidian 450D | PSU: Corsair RM850 | OS: Windows 11 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

900:- och hämtar.

Permalänk
Medlem

Kör till 12:00 imorgon (måndag) är ute i skärgården och har väldigt begränsad tillgång till internet innan runt 12 tiden imorgon.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

900:- och hämtar.

Vinnande bud skickar Pm

Visa signatur

Blank