ASUS ROG Maximus IX Apex Z270, Intel i7 7700K

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Maximus IX Apex Z270, Intel i7 7700K

Hej hopp !

Då jag nu gått "all in" på AMD plattformen så säljer jag en del av komponenterna i burken. Nu gäller det moderkort och processorn som titeln säger, alltså följande komponenter:

ASUS ROG Maximus IX Apex Z270 Produktlänk
Intel i7 7700K

Dessa är köpta av @zhrooms här på SweC som han använde till sitt projekt Vector Qlimax. Länken till byggloggen med mer bilder på moderkakan hittar ni här. Jag har har själv kört cpun 24/7 i 5ghz med en vcore på 1.25 vattenkylt. Så den har verkligen gått svalt och fint utan något som helst "extrempressande".
Cpun är verkligen ett "guldchip" och perfekt för den som inte behöver fler kärnor utan högre klock t.e.x för de flesta former av gaming. Minneskontrollern på cpun är verkligen av högre klass också. Jag köpte även minnen av @zhrooms som han hade i samma bygge(G.skill Trident 3600mhz). Jag kunde utan några större ansträngningar och onödigt mycket ström köra dom i 4000mhz stabilt 24/7.

Hade det inte varit för att jag p.g.a mitt arbetsflöde kräver fler kärnor och mer beräkningskraft så hade dessa prylarna suttit kvar i riggen något år till. Inga förändringar eller modifikationer är gjorde på moderkortet. Men cpun är delidad och har nu Gelid GC-EXTREME mellan kärnan och IHS.

Jag säljer dessa endast tillsammans !
Originalembalage inkl tillbehör finns till moderkortet så det kan skickas säkert om så önskas. Cpun finns ingen kartong till och eftersom den är delidad så får den sitta kvar på moderkortet(därav också anledningen till att jag endast säljer dom i ett paket).

Pris: Bud börjar på 1500kr

Prylarna finns att hämta i Halmstad om man vill.

Ska det skickas så står köparen för frakten och stålarna in på kontot innan något skickas. Swish är att föredra men banköverföring funkar också.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Drar igång det med 1500:- + frakt

Permalänk

1600 kr, kan hämta!

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk

1900kr hämtar.

Permalänk

2000:- + frakt evt avhämtning

Permalänk
Medlem

2200kr bjudet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bud noterade !
Jag har dock ett bud i PM på 2400kr inkl. frakt av Fraction_91.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2500kr ink frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2500:- kr och ordnar upphämtning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nya bud noterade !

Jag avslutar budgivningen i morgon (onsdag 24/7) kl 18:00.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan si 2600kr ink frakt til Karlsborg eller askersund.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då avslutar jag budgivningen här !
Hör av mig till vinnare via PM.

Tack för visat intresse.

Visa signatur