Permalänk
99:e percentilen

Kunna söka bland PM

Det är mycket svårt att hitta ett PM som är äldre än att det ligger på den första eller någon av de första sidorna. (I mitt fall täcker de tre senaste sidorna bara fem månader, som ett exempel.) Trots att jag vet precis vilken användare jag hade en konversation med, och vad den handlade om, har jag ingen aning om hur jag ska hitta den. Spontant tror jag att det vore smidigt om man kunde söka bland sina PM, likt hur man kan söka efter mail i alla moderna e-postklienter.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Alling:

Det är mycket svårt att hitta ett PM som är äldre än att det ligger på den första eller någon av de första sidorna. (I mitt fall täcker de tre senaste sidorna bara fem månader, som ett exempel.) Trots att jag vet precis vilken användare jag hade en konversation med, och vad den handlade om, har jag ingen aning om hur jag ska hitta den. Spontant tror jag att det vore smidigt om man kunde söka bland sina PM, likt hur man kan söka efter mail i alla moderna e-postklienter.

Hej,

Tack för din feedback.
Vi tar och kollar på detta och ser om det är något vi vill utveckla.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Jag kom att tänka på ett litet hinder på mobilsidan men tyckte att det var onödigt att skapa en ny tråd om det så jag lånar denna tråd då problemet är PM-relaterat. Hoppas att det är OK.

Hur som helst så går det inte att skicka PM via användares profiler så om man vill kontakta någon via mobilen måste man öppna en ny flik, gå till profil, meddelanden och därefter skapa ett nytt PM genom att manuellt ange ett användarnamn. Det skulle verkligen underlätta om det fanns en knapp för att kunna skicka ett PM direkt från profilen som det finns på desktop så att man slipper gå omvägar för att kunna uppnå samma funktionalitet och det skulle göra mobilsidan ännu mer användarvänlig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Hedersmedlem

@ågren: Tack för feedback! Vi tar med oss det