Loopia köper Binero Groups webbhotells-verksamhet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav-P:

Office 365 stödjer inte "catch all".
Dvs jag kan hitta på vadsomhelstframför@mindomän.nu och mailet kommer fram till det konto jag har valt för catch all.
Supper att ha mailadresser som aftonbladet eller expressen@mindomän.nu och sedan när det kommer spam enkelt på själva mailadressen det är skickat till se vem som sålt adressen.

Har använt det nu i 10 år och att ändra detta beteende är säkert 50-tal timmar arbete för att försöka hitta alla konstiga adresser som man spritt runt om kring sig på nätet och ändra till en enda.

Där är min anledning till att inte köra Office 365 - det har helt enkelt inte funktioner som jag kräver

Jag fattar vad du menar. Jag har de själv på Gmail och använder de ibland. Där är det istället namn+expressen@gmail.com som gäller.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Detta är per användare.

Jag som har ett antal mailadresser skulle få en väldigt dyr tjänst.

Så Postfix/Dovecot på en VPS är min lösning.

Ja de kostar en slant men en stabil och framtidssäkrad e-posttjänst är navet i din närvaro på nätet som företagare. Det måste fungera och de måste fungera bra, gärna väldigt bra. Där tycker jag Office 365 / G-suite är idag. Man får väldigt mycket för den dryga 50-lappen varje månad per användare.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum