Roligaste MMORPG/RPG just nu

Permalänk
Avstängd

Roligaste MMORPG/RPG just nu

Hej!
Jag söker efter något nytt spel och blev sugen på att testa något nytt MMORPG/RPG.
Vad spelar ni just nu?

Visa signatur

Meddelande från moderator:
Användare som har varit i kontakt med denna användarprofilen ombedes kontakta Sweclockers via kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Från den 12e juli sitter jag och glor på https://www.wowclassiccountdown.com/ i väntan på skarpa releasen efter betan har blivit nerstängd.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Beroende på hur djupt spel du letar efter såklart, men divinity original sin 2 är ett av de bästa taktiska rpg som finns ute just nu. Där får du en fri värld, utmanande fighter och en skaplig handling.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KabelA:

Beroende på hur djupt spel du letar efter såklart, men divinity original sin 2 är ett av de bästa taktiska rpg som finns ute just nu. Där får du en fri värld, utmanande fighter och en skaplig handling.

Skickades från m.sweclockers.com

Låter intressant! Ska provas!! Tack

Visa signatur

Meddelande från moderator:
Användare som har varit i kontakt med denna användarprofilen ombedes kontakta Sweclockers via kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Kan verkligen rekommendera DOS2, särskilt co-op! Det tar gärna lite tid men är väldigt kul.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av evirob:

Kan verkligen rekommendera DOS2, särskilt co-op! Det tar gärna lite tid men är väldigt kul.

Skickades från m.sweclockers.com

DOS2? 😂

Visa signatur

Meddelande från moderator:
Användare som har varit i kontakt med denna användarprofilen ombedes kontakta Sweclockers via kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Jag sitter fastklistrad i storyn av nya expansionen till Final Fantasy XIV, helt klart ett av de roligare MMO som finns ute. Bästa expansionen jag någonsin spelat dessutom, och jag har knappt kommit någonstans!

Permalänk
Medlem

Jag står inför exakt samma val, antingen WoW classic eller Final Fantasy XIV och just nu lutar det åt FF

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnT_94_:

DOS2? 😂

DOS2 = Divinity Original Sin 2

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

När jag blev sugen på o testa nåt nytt så började jag spela Monster Hunter: World. Väldigt bra faktiskt! Önskar jag hade mer tid bara men det verkar vara ett spel som håller länge och är rätt fräscht fortfarande.

Permalänk
Avstängd

Tack för tipsen! Jag kollar gameplay på era förslag just nu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Meddelande från moderator:
Användare som har varit i kontakt med denna användarprofilen ombedes kontakta Sweclockers via kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Kolla ifall det finns en tråd här på Sweclockers där de spelar också så kan man spela tillsammans. Kanske blir lite roligare att spela med svenskar dessutom

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar Outward. Riktigt coolt och annorlunda. Souls like combat och riktigt svårt. RPG med survival element och man får ingenting gratis. Allt får man kämpa för. Vilket jag tyckte kändes kul och lite nytt för en gångs skull. Det enda är att grafiken kan kännas lite äldre eftersom det är en indie studio som gjort det. Dock riktigt imponerande att de lyckats så bra. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Laddar ner samtliga tips som verkar kul! Återkommer mef de roligaste!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Meddelande från moderator:
Användare som har varit i kontakt med denna användarprofilen ombedes kontakta Sweclockers via kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Vill flika in att jag är färdig med storyn i Shadowbringers.
Jag kan verkligen inte sätta ord på hur bra expansionen är, men om jag säger att jag som otroligt kräsen petson ger det 10/10... herregud vad bra storyn är!

Permalänk
Medlem

Jag har just börjat lira FFXIV och kan inte annat än att rekommendera det också. Jag har inte kommit längre än lvl 15 ännu och säkerligen inte begripit någonting alls av spelet men jag njuter av varje minut där inne!