Galaxy S9 - flytande case, eller selfie-pinne?

Permalänk
Lego Master

Galaxy S9 - flytande case, eller selfie-pinne?

Jag ska ut och paddla i sommar, och tidigare har jag haft mobilen liggande i en vattentät bag ("dykarpåse") tillsammans med lite andra grejjor, och filmat/fotat med en GoPro med skal och flytande "handtag".

Men, i år vill nog farsan behålla sin GoPro så jag får nöja mig med min S9a. Den är ju typ vattentät så att det skvätter lite på den är inte ett problem. Men med tanke på förra året:

...så vill jag helst att den ska flyta samtidigt. Är det någon som har några tankar?
Antingen ett mobilskal som hjälper telefonen flyta, eller nån slags adapter till GoPro-tillbehör? Jag skulle ju kunna testa att använda det flytande greppet till GoPro, om bara mobilen gick att sätta fast på den utan silvertejp.

Inga såna påsfodral, blir tokig på sånt.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Lego Master

Efter lite googling hittade jag den här:

Hoppas den håller fast mobilen ordentligt. ^^

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield