Gammal avatar blev aktiv efter leverantörsbytet(?)

Permalänk
Medlem

Gammal avatar blev aktiv efter leverantörsbytet(?)

Hej,

Efter leverantörsbytet har för mig en flera år gammal avatar blivit aktiverad igen, detta trots att den var raderad sedan länge mig veterligen. Kanske inte ett jättestort problem, men tänkte ändå att det fick vara värt en post. Kändes lite skumt att se den gamla bilden vara aktiv igen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Guestah:

Hej,

Efter leverantörsbytet har för mig en flera år gammal avatar blivit aktiverad igen, detta trots att den var raderad sedan länge mig veterligen. Kanske inte ett jättestort problem, men tänkte ändå att det fick vara värt en post. Kändes lite skumt att se den gamla bilden vara aktiv igen.

Hej,

Det låter skumt. Ser du fortfarande bilden för dig eller har du raderat den på nytt?
Det borde inte vara möjligt, men jag skriver upp att se över "radera avatar" scriptet och se så det inte är några problem med rättigheter för att radera bilden eller liknande.

Tack för att du uppmärksammade detta.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

@Klorixx:

Hej,

Nej dessvärre hann jag gå in och radera den innan jag kom att tänka på bytet av leverantör. Hade ju varit toppen att ha den kvar i undersökningssyfte för er förstår jag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Guestah:

@Klorixx:

Hej,

Nej dessvärre hann jag gå in och radera den innan jag kom att tänka på bytet av leverantör. Hade ju varit toppen att ha den kvar i undersökningssyfte för er förstår jag.

Så kan det vara, jag tar iaf informationen till mig och ser över hur det här kunde gå till.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W