Permalänk
Medlem

Bredare artiklar

Hej.

Nu efter långläsningen av AMD Ryzen 9 och 7 så tycker jag det är dags att uppgradera bredden på sidan, specifikt artiklar osv. Forumet är väl ok, men artiklarna är otroligt smala.. 99,9% av PC-användarna sitter väl på en 1920p bred skärm iallafall. Hur breda är artiklarna? 515 pixlar? Måste väl gå att dubbla i minsta fall.

MVH

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @m4gnify!

Inget dumt förslag, vi har också varit inne på samma spår Jag kan inte lova någonting men det känns absolut angeläget även från vår sida att bredda innehållet på siten.

Ni andra som hittar till den här tråden, vad tycker ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Hej @m4gnify!

Inget dumt förslag, vi har också varit inne på samma spår Jag kan inte lova någonting men det känns absolut angeläget även från vår sida att bredda innehållet på siten.

Ni andra som hittar till den här tråden, vad tycker ni?

Instämmer till fullo. Det blir lättare att läsa om man minskar antalet radbrytningar, och det går definitivt att disponera skärmutrymmet bättre än man gör idag.

Tror också man kallt kan räkna med att alla som besöker den stationära sajten - i brist på bättre begrepp för motsatsen till mobilsajt - kör minst 1080p idag.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Hej @m4gnify!

Inget dumt förslag, vi har också varit inne på samma spår Jag kan inte lova någonting men det känns absolut angeläget även från vår sida att bredda innehållet på siten.

Ni andra som hittar till den här tråden, vad tycker ni?

Detta finns nu i Better Sweclockers, bra arbete av @LemonIllusion och @Alling som löste det för oss som kör Better Sweclockers. Så det går att göra på ett bra sätt, och är mycket bättre än det smala formatet som ingen använder nu för tiden. Gå in och sno koden och lägg in det direkt i Sweclockers. Inte så enkelt kanske, men lättare iallafall

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Detta finns nu i Better Sweclockers, bra arbete av @LemonIllusion och @Alling som löste det för oss som kör Better Sweclockers. Så det går att göra på ett bra sätt, och är mycket bättre än det smala formatet som ingen använder nu för tiden. Gå in och sno koden och lägg in det direkt i Sweclockers. Inte så enkelt kanske, men lättare iallafall

Right! Det är alltså @LemonIllusion som står för själva designen; här är hans CSS-kod för referens/inspiration. (Den är för övrigt MIT-licensierad.)

Den som vill prova kan installera Better SweClockers och sedan gå in i inställningsmenyn och aktivera LemonIllusions adaptiva layout.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers