Söker äldre mini-ITX, gärna socket 775 med CPU

Permalänk
Medlem

Söker äldre mini-ITX, gärna socket 775 med CPU

Hej!

Jag söker ett äldre mini-ITX-moderkort för att kunna köra lite äldre spel. Hör av er om ni har något som ligger i gömmorna!

/Hugo

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en gammal Celeron på annons: https://www.sweclockers.com/marknad/170599-dattajockel-skanke...
Du kan få den mot fraktkostnad, om du hittar ett 775-kort till den dvs, annars har du nog ingen nytta av den.

Permalänk
Medlem

@KungFredda: Stort tack! Jag hör av mig om jag får tag på en bräda. Annars är det bättre om den hamnar i någon annans händer.

Permalänk
Medlem

Jag har ett Gigabyte F2A85XN-WIFI med A10-5800K och 2X2GB Corsair LP 1600. Stockkylaren sitter på och kartong till moderkort och cpu finns. Wifi-antennerna tror jag är tagna från en router och inte original, men de funkar. Ge mig ett bud om det är intressant.
Snabba ryck (eller inte bråttom alls) för jag åker på semester imorgon!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av grönbladh:

Jag har ett Gigabyte F2A85XN-WIFI med A10-5800K och 2X2GB Corsair LP 1600. Stockkylaren sitter på och kartong till moderkort och cpu finns. Wifi-antennerna tror jag är tagna från en router och inte original, men de funkar. Ge mig ett bud om det är intressant.
Snabba ryck (eller inte bråttom alls) för jag åker på semester imorgon!

Skickades från m.sweclockers.com

Låter fint, men hårdvaran är nog lite för ny tyvärr. Men tack för att du tog dig tiden att skriva!

Permalänk
Medlem

Tjena. jag har ett Zotac GeForce 9300-ITX som det inbyggda nätverkskortet har lagt av på, och en Pentium 4 3.2GHz om det är intressant.

Permalänk
Medlem

Hej fick ett erbjudande som jag nappade på så jag får tacka alla ni som skrivit till mig.